1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámlélektan

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Kereskedelmi Továbbképző és Módszertani Központ
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 134 oldal
Sorozatcím: Belkereskedelmi Reklám Szaktanfolyam
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. Megjelent 650 példányban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"A lélektan tárgya az ember személyisége és tevékenysége. A tevékenység két egymással összefüggő fő formája a megismerő és átalakító tevékenység. A pszichológia... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"A lélektan tárgya az ember személyisége és tevékenysége. A tevékenység két egymással összefüggő fő formája a megismerő és átalakító tevékenység. A pszichológia természettudomány is, társadalomtudomány is.
A reklámlélektan a pszichológia egyik ágazata, a reklám általános és sajátos /speciális/ céljait szolgáló tudományos segédeszköz; ismeret és művelet rendszer.
A gazdasági életben a századforduló táján számos pszichológiai jellegű és természetű kérdés várt magyarázatra, illetve megoldásra. A reklámlélektan e kettős követelménynek megfelelően gyakorlati reklámszakemberek a kisérletező - kutató pszichológusok összefogásából született." Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
I. A FOGYASZTÓI SZEMÉLYISÉGET MEGHATÁROZÓ PSZICHOLÓGIAI
TÉNYEZŐK ÉS AZOK MEGISMERÉSE 7
1. A motiváció 7
2. A motivációkutatás 14
3. A személyiség fogalma 17
4. Személyiségtípusok 19

II. A FOGYASZTÓ PSZICHOLÓGIAI KAPCSOLATA A REKLÁMMAL 23
1. A figyelem
2. A percepció 24
3. Emlékezés és felismerés 33

III. A RACIONÁLIS MEGGYŐZÉSI ÉS AZ EMOCIONÁLIS
BEFOLYÁSOLÁSI RENDSZEREK 37
1. A hatás fogalma és fajtái 37
2. A racionális reklám 42
3. Az emocionális-motivációs reklám 59
4. Az image 70
5. Cég- és terméknevek lélektana 74

IV. A SZÍNEK SZEREPE A REKLÁMBAN 81
1. A szinlátás 81
2. A szinek rendszere 84
3. A szinek hatása és szerepe a reklámban 91

V. A SZÖVEGIRÁS
1. A szép magyar stilus 113
2. A szövegirás alapjai 118
3. A kulcsmondat /slogan/ 120
4. Cim és bevezető sor 122

II.
5. Sajtószöveg 125
6. Szöveg és humor 130
KITEKINTES 133
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv