1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Oktatási célkitűzések szerkesztése

Programozott Oktatás Oktatócsomag/Kézirat

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Országos Oktatástechnikai Központ
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 71 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Készült 500 példányban. Kézirat. Fekete-fehér ábrával illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Amikor -1962-ben- Robert F. Mager könyve megjelent, a programozott oktatás ujszerű és sokat igérő téma volt világszerte. Beváltotta-e a programozott oktatás elmélete és gyakorlata a hozzáfűzött... Tovább

Előszó

Amikor -1962-ben- Robert F. Mager könyve megjelent, a programozott oktatás ujszerű és sokat igérő téma volt világszerte. Beváltotta-e a programozott oktatás elmélete és gyakorlata a hozzáfűzött reményeket? Adott-e annyi segítséget a tanulóknak és a tanítóknak, amennyit másfél évtizeddel ezelőtt vártunk tőle?
Ha az iskolákban nézünk körül - akár Magyarországon, akár külföldön - akkor ugy látszik, hogy a programmal irányított egyéni tanulás sehol sem vált az iskolai munka kizárólagos formájává, de még uralkodó módszerévé sem. Annyi azonban bizonyos, hogy ma mindenütt - a mi iskoláinkban is- másképpen folyik a tanítás, mint húsz évvel ezelőtt, és a tapasztalható változásokban a programozott oktatás hatása is érvényesül. Szinte valamennyi tantárgy eszközkészletében megjelentek a tankönyv mellett a munkafüzetek, feladatlapok és egyéb olyan munkaeszközök, amelyek osztálykeretben is lehetővé teszik az egyéni, önálló tanulást. A tanulók teljesítményeinek pontos, hiteles, objektív ellenőrzése és értékelése általánosan elfogadott igénnyé vált. Vissza

Tartalom

Az olvasóhoz /Takács Etel/ I
Ajánlás IV
Előszó /John B. Gilpin/ VI
Bevezetés VIII
1. Oktatási célok 1
2. Miért fontos a célkitűzés 4
3. Tartalmas és érthető célkitűzések tulajdonságai 13
4. Az elérendő tevékenységforma meghatározása 17
5. Az elérendő tevékenységforma pontositása 31
6. A kritérium megszövegezése 52
7. Önellenőrző teszt 65
8. Az önellenőrző teszt helyes válaszai 71

Robert F. Mager

Robert F. Mager műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Robert F. Mager könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Oktatási célkitűzések szerkesztése Oktatási célkitűzések szerkesztése Oktatási célkitűzések szerkesztése

A borító enyhén elszíneződött.

Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
konyv