| Előszó | 9 |
| Az ötvenes évek | |
| A rockzene születése | 15 |
| Garázsország | 17 |
| A rock 'n' roll története és fejlődése az ötvenes évektől napjainkig | 17 |
| Sham a lam a ding dong | 26 |
| A történet | 32 |
| A háború után | 37 |
| The Beat goes on (A beat folytatódik) | 39 |
| A hatvanas évek | |
| A beatnemzedék | 47 |
| Bevezető | 49 |
| Mr. Tambourine Man | 52 |
| Bob, a szupersztár és a Greenwich Village folk-rock színpada | 52 |
| A "Village" | 54 |
| Dylan története | 55 |
| Masters of War (A háború urai) | 59 |
| Global Villaga | 62 |
| Don't follow leaders, watch the parkin'' meters! (Ne kövess vezetőket, figyeld a parkolóórát!) | 68 |
| Dylan Dylanje (A másik oldal) | 70 |
| The wicked messenger (A gonosz hírvivő) | 73 |
| Bluesföld | 80 |
| A beat felvirágzása Angliában és a következmények: a Kinks, az Animals, a Who, Joe Cocker, a Rolling Stones és a Beatles. Zenéjük és történetük | 80 |
| Working Class Heroes (A munkásosztály hősei) | 83 |
| Power to the people (Hatalmat a népnek) | 86 |
| Dead End Street (Zsákutca) | 93 |
| With a little help from your friends (Barátaid kis segítségével) | 96 |
| We've gotta get out of this place (El kell tűnnünk innen - avagy Eric Burdon, az Animals együttes énekese) | 99 |
| Country fools (Dountrybolondok) | 102 |
| Beat Babilonból, avagy hogyan válnak valóra a rockzenészek emancipációs törekvései? | 104 |
| My Generation (Nemzedékem) | 110 |
| Street Fighting Men (Utcai verekedők) | 115 |
| Flipsville, USA | 126 |
| A Beach Boys, a Canned Heat, a Doors, a Grateful Dead, a Mothers of Invention és a Jefferson Airplane: az amerikai nyugati partvidék együttesei és a divatok az elektromos rockzenében | 126 |
| Let's go to San Francisco (Menjünk San Franciscóba!) | 129 |
| Fun, fun, fun (Játék, játék, játék) | 143 |
| A hetvenes évek | |
| Az elektromos korszak | 147 |
| Bevezető | 149 |
| Electric Carnival (Elektromos karnevál) | 153 |
| Rockzenészek kábítószerekről: hogyan befolyásolják a zenét a kábítószerek | 153 |
| Out of Focus (Életlen kép) | 158 |
| Szuperhősök vagy matricák? | 168 |
| Kozmikus kapcsolat | 170 |
| Speedfreakek, Stratocaster és egy 200 wattos 175 Marshall fuzz bex | 175 |
| A rock zenei és technikai emancipációja és a következmények | 175 |
| The beat goes on (A beat folytatódik) | 181 |
| A szintetizátor | 185 |
| Medium of Electric Power (Az elektromos erő eszköze) | 188 |
| Érzelmi indítékok | 194 |
| 32 sávos berendezések, fáziseltoló és komputertechnika: trükkök a barázdákkal | 197 |
| Emancipációs kísérletek a dzsessz- és a klasszikus rockban | 199 |
| Dalok a nyomornegyedekért | 217 |
| Rockzene a "harmadik világban" és a "harmadik világból" | 217 |
| Latin-Amerika | 218 |
| Jamaica | 225 |
| Közel-Kelet | 230 |
| Afrika | 234 |
| Kraftwerk and Co. | 240 |
| NSZK-beli és más európai együttesek új hangzást hoznak | 240 |
| Berlin | 242 |
| München | 250 |
| Köln/Düsseldorf | 257 |
| Regionális rockzene | 261 |
| Zárszó | 273 |
| Jegyzetek | 279 |
| Irodalom | 297 |
| A képek forrásának jegyzéke | 299 |