1.034.175

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Olvasás-írás munkalapok a differeciált tanulásszervezéshez 1. osztályosok számára

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor

Kiadó: ROMI-SULI Könyvkiadó és Továbbképző Műhely
Kiadás helye: Mogyoród
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 58 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-488-007-X
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Munkalapok 1-1 oldalán csak egyféle gyakorlattípus található (sok kis képpel, szóval vagy mondattal). Ez a felépítés különösen lehetővé teszi, hogy a megcélzott tartalmat intenzíven gyakorolják elsőseink. A borító 2. oldalán áttekintető, hogy melyik az a 18-féle feladattípus, amelyből megválasztható a gyakorlás anyaga. A gyakorlás sorrendjét csak a gyereket jól ismerő felnőtt választhatja meg célszerűen, azaz elsősünk pillanatnyi olvasási szintje, s nem a munkalapok sorrendje szerint érdemes haladnunk.
A munkalapok anyaga különösen (az átmenetileg) lassabban haladók egyéni fejlesztését segítheti. Az elmúlt években diszlexia-terápiás foglalkozásokon is eredményesen használták. A fejlettebb olvasók ugyanezeket a feladatokat 2-3 hónappal korábban is képesek megoldani, vagy például a hátoldalon közölt olvasójátékoknál lehetnek társaik vagy a tanító segítői. Az utolsó 24 olv gyakorlatait a szétvágás után rakosgatva-olvasva-játszva lehet a leghatásosabban felhasználni, akár többször... Tovább

Fülszöveg

A Munkalapok 1-1 oldalán csak egyféle gyakorlattípus található (sok kis képpel, szóval vagy mondattal). Ez a felépítés különösen lehetővé teszi, hogy a megcélzott tartalmat intenzíven gyakorolják elsőseink. A borító 2. oldalán áttekintető, hogy melyik az a 18-féle feladattípus, amelyből megválasztható a gyakorlás anyaga. A gyakorlás sorrendjét csak a gyereket jól ismerő felnőtt választhatja meg célszerűen, azaz elsősünk pillanatnyi olvasási szintje, s nem a munkalapok sorrendje szerint érdemes haladnunk.
A munkalapok anyaga különösen (az átmenetileg) lassabban haladók egyéni fejlesztését segítheti. Az elmúlt években diszlexia-terápiás foglalkozásokon is eredményesen használták. A fejlettebb olvasók ugyanezeket a feladatokat 2-3 hónappal korábban is képesek megoldani, vagy például a hátoldalon közölt olvasójátékoknál lehetnek társaik vagy a tanító segítői. Az utolsó 24 olv gyakorlatait a szétvágás után rakosgatva-olvasva-játszva lehet a leghatásosabban felhasználni, akár többször is. (Egy-egy feladat képeit , szavait külön borítékban célszerű tárolni.)
Minden oldalon megadtuk a feladatokat elindító instrukciókat, így nemcsak a tanító,a szülő is segítheti gyermeke fejlesztését. Vissza

Tartalom

Az írásmozgás-koordináció fejlesztése "támpontokkal"1
Írásmozgás-koordináció és poziciós térelképzelés3
Írásmozgás-koordináció és megkülönböztető képesség5
Magánhangzók felismerése a szavakban ("szájtartások")9
Szókezdő hangok és a betűk azonosítása13
Szóvégi hangok és betűk azonosítása15
Szavak hangokra bontása17
Az összeolvasási képesség fejlesztése19
Az összeolvasási képesség fejlesztése (szótagjáték)23
Képek és szavak azonosítása magánhangzóik alapján27
Betűpótlás szavakban31
Szóábrázolás33
Szószerkezetek ábrázolása35
Mondatok ábrázolása37
Lottójáték39
Memóriajáték47
Mondatok összeállítása51
Történetek összeállítása55
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv