1.034.668

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Oktatástechnológia

Tanulmánygyűjtemény

Szerző

Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 192 oldal
Sorozatcím: A pedagógia időszerű kérdései
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-17-5053-1
Megjegyzés: Tankönyvi szám: 52860/7.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A kötetben öt külföldi tanulmány és három hazai munka foglalkozik az oktatástechnológia egyes kérdéseivel - más-más megvilágításban - a tanulmányokat válogató és szerkesztő Falus Iván bevezető írásával kiegészítve. A közölt munkák többnyire elméleti jellegűek, ám az elméleti, fogalmi eligazítás, tájékoztatás mellett segítséget adnak a pedagógusoknak az oktatástechnológia egyes gyakorlati kérdéseiben is.
A könyv első olvasói, a kézirat bírálói ezt így fogalmazták meg: "A bevezető tanulmány az orientáló feladatot kiválóan oldotta meg... A válogatás határozott szemléletet képvisel, és ezért egyértelműen koncepciózus munkának ítélhető. A tanulmányok elméleti alapvetése és gyakorlati felhasználhatósága egyaránt hasznos... A tanulmányok fordítása olvasmányos és szakszerű." (Dr. Báthory Zoltán.) "A kötet megjelentetése célszerű, hiszen így lehetőség nyílik arra, hogy érdeklődő nevelők is hozzájussanak a külföldi pedagógiai kutatás olyan eredményeihez, amelyek eddig csak a témával... Tovább

Fülszöveg

A kötetben öt külföldi tanulmány és három hazai munka foglalkozik az oktatástechnológia egyes kérdéseivel - más-más megvilágításban - a tanulmányokat válogató és szerkesztő Falus Iván bevezető írásával kiegészítve. A közölt munkák többnyire elméleti jellegűek, ám az elméleti, fogalmi eligazítás, tájékoztatás mellett segítséget adnak a pedagógusoknak az oktatástechnológia egyes gyakorlati kérdéseiben is.
A könyv első olvasói, a kézirat bírálói ezt így fogalmazták meg: "A bevezető tanulmány az orientáló feladatot kiválóan oldotta meg... A válogatás határozott szemléletet képvisel, és ezért egyértelműen koncepciózus munkának ítélhető. A tanulmányok elméleti alapvetése és gyakorlati felhasználhatósága egyaránt hasznos... A tanulmányok fordítása olvasmányos és szakszerű." (Dr. Báthory Zoltán.) "A kötet megjelentetése célszerű, hiszen így lehetőség nyílik arra, hogy érdeklődő nevelők is hozzájussanak a külföldi pedagógiai kutatás olyan eredményeihez, amelyek eddig csak a témával behatóbban foglalkozók szűk rétegének rendelkezésére állottak." (Peterka Gabriella.) Vissza

Tartalom

Falus Iván: Az oktatástechnológia fő kérdései7
David R. Olson - Jerome S. Bruner: Tanulás tapasztalatok alapján és médiumok segítségével27
Rudolf Arnheim: A vizuális médiumok értékei és hiányosságai59
Aimée Dorr Leifer: Tanítás televízióval és filmmel95
Leonyid Vasziljevics Csasko: Az audiovizuális oktatási eszközök alkalmazásának hatékonysága123
Günther Dohmen: Az oktatástechnológia hatása az iskolai és az iskolán kívüli tanulás viszonyára139
Az oktatástechnológia hazai értelmezése171
Falus Iván: Az oktatástechnológia tárgyáról173
Kiss Árpád: Az oktatástechnológia (pedagógiai technológia) jelentése és jelentősége181
Buti Ernő: Az oktatástechnológiáról187
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Oktatástechnológia Oktatástechnológia

A borító kopott, elszíneződött.

Állapot:
1.140 ,-Ft
6 pont kapható
Kosárba
konyv