1.034.149

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Jövőkép, misszió, stratégia

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Vezetőképző Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 143 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 16 cm
ISBN: 963-503-053-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Miért érdemes a vállalatoknak a gyorsan változó környezeti körülmények között stratégiát kialakítaniuk; szükség van-e az előre alig látható külső feltételek mellett stratégiai gondolkodásra, és ha... Tovább

Előszó

Miért érdemes a vállalatoknak a gyorsan változó környezeti körülmények között stratégiát kialakítaniuk; szükség van-e az előre alig látható külső feltételek mellett stratégiai gondolkodásra, és ha igen, milyen folyamatok, módszerek segíthetik a stratégiai elképzelések kidolgozását? Ezekre a kérdésekre szeretnék választ adni e könyv lapjain a nemzetközi és a hazai tapasztalatok feldolgozása alapján.
Közismert, hogy a stratégiai elgondolások kialakításának lehetőségeiről, szükségességéről és módjairól a fejlett ipari országokban már a 60-as évek óta heves viták folynak neves elméleti és gyakorlati szakemberek között. Ez idő alatt a stratégiaalkotás irányzatainak, iskoláinak egész sora jött létre, miközben előfordult, hogy ugyanaz az ismert kutató, Mintzberg, először a stratégiai tervezés felemelkedéséről és bukásáról, majd néhány hónappal később, már annak hanyatlásáról és felemelkedéséről írt. Vissza

Tartalom

Bevezető5
Stratégiaalkotás a fejlett országokban11
Történeti áttekintés - különböző megközelítési módok tükrében11
Stratégiaalkotás a gyakorlatban - néhány fontosabb módszer és alkalmazásuk28
A stratégiai tervezés bevezetése és a tervezési folyamat28
A stratégiai üzleti egységek és a portfólió mátrix32
A SWOT-elemzés45
Az iparági struktúra elemzése49
Az értéklánc52
Új áramlatok a stratégiaalkotásban: a vízió és a misszió szerepének növekedése56
A vízió és a misszió fogalmának értelmezése, a megjelenési formáik csoportosítása61
Hogyan születik a vállalati jövőkép?73
Stratégiaalkotás a magyar vállalatok gyakrolatában78
Vállalati stratégiai elgondolások a középtávú tervezés béklyójában80
Az 1968-as reform és a IV. ötéves tervidőszak (1971-1975)80
Az V. ötéves tervidőszak (1976-1980)85
Az VI. VII. ötéves tervek időszaka (1981-1990)89
Stratégiai tervezés Magyarországon92
A vállalatok mozgástere a 80-as években93
Stratégiai tervezés a vállalati gyakorlatban97
Vízió és misszió a hazai vállalatok stratégiaalkotási gyakorlatában117
Összegzés121
Függelék. Stratégiaalkotás a PANNONPLAST-nál (interjú)126
Irodalomjegyzék131
Név- és tárgymutató139
Ábrák, táblázatok jegyzéke143

Salamonné Huszty Anna

Salamonné Huszty Anna műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Salamonné Huszty Anna könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Jövőkép, misszió, stratégia Jövőkép, misszió, stratégia Jövőkép, misszió, stratégia Jövőkép, misszió, stratégia

A borító és néhány lap enyhén foltos.

Állapot:
3.340 Ft
2.330 ,-Ft 30
21 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Jövőkép, misszió, stratégia Jövőkép, misszió, stratégia Jövőkép, misszió, stratégia

A tartalomjegyzékben néhány ceruzás jelölés látható.

Állapot:
3.340 ,-Ft
30 pont kapható
Kosárba
konyv