A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása
Új könyv

Reklám és pszichológia a webkorszakban

Szerző

Kiadó: Kommunikációs Akadémia
Kiadás éve:
Oldalszám: 402 oldal
Nyelv:
Méret:
ISBN: 9789638905413

Tartalom

Észre sem vettük, de a reklámhoz való viszonyunk az elmúlt években az internet hatására teljesen átalakult. Nőtt az ellenzők és megjelent a rajongók tábora. De ami a lényeg: egyre többet "visszabeszélünk" és "belebeszélünk" a hirdetésekbe. Sas István, aki alkotóként és oktatóként is különleges tekintélynek örvend; ebben a rendkívül gazdag példatárral illusztrált könyvében segít megérteni, hogy mi is történik manapság ebben a hol ellenszenves, hol bájosan szerethető világban. Szakkönyv dacár...
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklám és pszichológia a webkorszakban

Olvasatlan példány

Állapot: Új
5.400 Ft
5.130 ,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.