A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

A marketing alapjai

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Panem Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 278 oldal
Sorozatcím: Egyszerűbben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 16 cm
ISBN: 963-545-157-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Vannak esetek, amikor gyors és átfogó információkra van szükség egy-egy szakterületről. Ilyenkor kell leemelni a polcról az Egyszerűbben sorozat megfelelő kötetét, amelyből gyorsan és befogadásukat megkönnyítő szerkezetben olvashatók ki az ismeretek. Ezek segítségével aztán - ha még egyáltalán szükséges - könnyen továbbléphetünk.
- Miért szükséges a marketing egy cég sikeréhez?
- Mit kell tudni a marketingről, hogy jó szakemberek legyünk?
- Mi a marketingmix?
Hogyan hangoljuk össze sikeresen a marketingdöntéseket a vállalat egészének stratégiájával?
A marketing alapjai című könyv mind a szakemberek, mind a laikusok számára érthető módon megfogalmazott, példákkal illusztrált magyarázatot ad ezekre a kérdésekre. Újabb és újabb problémákat tár fel, miközben rávezet, hogyan lehet a leghatékonyabban menedzselni az oly fontos és szerteágazó stratégiai marketingfunkciókat.
A marketing alapjai nélkülözhetetlen kézikönyv azoknak, akik egy rövid tanfolyam keretei között ismerkednek meg... Tovább

Fülszöveg

Vannak esetek, amikor gyors és átfogó információkra van szükség egy-egy szakterületről. Ilyenkor kell leemelni a polcról az Egyszerűbben sorozat megfelelő kötetét, amelyből gyorsan és befogadásukat megkönnyítő szerkezetben olvashatók ki az ismeretek. Ezek segítségével aztán - ha még egyáltalán szükséges - könnyen továbbléphetünk.
- Miért szükséges a marketing egy cég sikeréhez?
- Mit kell tudni a marketingről, hogy jó szakemberek legyünk?
- Mi a marketingmix?
Hogyan hangoljuk össze sikeresen a marketingdöntéseket a vállalat egészének stratégiájával?
A marketing alapjai című könyv mind a szakemberek, mind a laikusok számára érthető módon megfogalmazott, példákkal illusztrált magyarázatot ad ezekre a kérdésekre. Újabb és újabb problémákat tár fel, miközben rávezet, hogyan lehet a leghatékonyabban menedzselni az oly fontos és szerteágazó stratégiai marketingfunkciókat.
A marketing alapjai nélkülözhetetlen kézikönyv azoknak, akik egy rövid tanfolyam keretei között ismerkednek meg a témával vagy pedig azonnal a tárgyra akarnak térni. Nem hiányozhat a menedzserek könyvespolcáról sem, akik úgy gondolják, hogy nem árt néha felfrissíteni vagy továbbfejleszteni már meglévő tudásukat. Vissza

Tartalom

Előszó9
Bevezető11
A marketing szerepe a modern vállalatban: globális megközelítése13
A marketing-fogalomkör áttekintése21
Marketing mint vállalati magatartásforma22
Marketing mint funkció27
A merketingmix35
Marketingmix-analízis41
A hatékony marketing inputja51
Mennyi ismeret?52
A marketingprofil elemzése57
A hírek értéke59
A piac- és marketingkutatás folyamata62
Hogyan jelezhetjük előre a kereslet alakulását?65
Termékpolitika és tervezés75
A termékéletgörbe áttekintése79
Termékportfólió-menedzsment90
Márkázás99
Ár és árképzési politika105
Kereslet és kínálat106
Árképzés monopolhelyzetben109
Árképzés oligopóliumban111
Az ár különböző szemszögből112
Árképzés és költségek113
Az ár és a termékéletgörbe115
A termékportfólió118
Az ár és a fogyasztó kilátásai119
Árképzés és image123
Az árengedmények szerepe125
Összegzés125
A kommunikációs mix - reklámozás130
A kommunikáció, a reklámozás csatornái132
A reklámozás céljai133
Hirdetés139
Az eladásösztönzés143
Direkt marketing145
A kommunikációs terv előkészítése147
Terjesztés és logisztika152
Értékesítési csatornák153
A közvetítők kiválasztása155
Az értékesítési csatorna jelentősége156
Az értékesítési csatornához kapcsolódó motivációk158
A terjesztés logisztikája160
A vevőszolgálat163
Fejlesztések a terjesztésben167
Értékelés171
Az értékelési csoport: szerepe és céljai171
Az értékesítés hatékonyságának növelése177
Az értékesítési csoport mérete183
Az eladók "nyereség- és veszteségmérlege"184
Marketingtervezés191
A marketingtervezés előnyei192
A folyamat megértése193
A marketingstratégiák kialakítása216
A marketingtevékenység ellenőrzése222
Különböző kontrolltípusok222
Stratégiai kontroll224
A menedzseri munka eredményessége és hatékonyságának ellenőrzése227
Az operatív ellenőrzés230
A marketingszervezet238
A szervezetek fejlődése238
A hatékony marketingszervezet altevékenységei242
A marketingszervezet altevékenységei242
A marketingszervezetek fajtái245
Centralizáció vagy decentralizáció?251
Marketingszervezetek a fejlődés integrált szakaszában252
A főbb tanulságok255
A marketingintegráció259
Az integráció jelentése és hatásköre260
Irodalomjegyzék271
Tárgymutató273

Simon Majaro

Simon Majaro műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Simon Majaro könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A marketing alapjai A marketing alapjai A marketing alapjai

Néhány lapon aláhúzás látható.

Állapot:
3.400 ,-Ft
27 pont kapható
Kosárba
konyv