A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
A magyar és a közép-európai turizmus egyik legszínesebb, emblematikus egyénisége Erdei János, amit most elkészült könyve mindennél jobban bizonyít. Élete a turizmus. Legyen az szálloda, utazási iroda vagy nemzeti képviselet, teljes szívvel, lelkesedéssel végzi munkáját és motiválja munkatársait. A könyv műfaja nehezen meghatározható. Életrajz, karriertörténet, szakmai hitvallás, marketingszakkönyv számos esettanulmánnyal, egyszóval: egy remek koktél. Anekdotázó stílusa, könnyed fogalmazása néhol azt sejteti, hogy János talán irodalmi babérokra is törhetett volna. Illetve ki tudja. Lehet, hogy itt kezdődik egy új karrier, ami a kortárs irodalom nyeresége, de egyúttal a turizmus vesztesége is lenne. Kiváló memóriával idézi fel szakmai és egyéb emlékeit, minden sorából a turizmus, a vendég szenvedélyes szeretete sugárzik, de nem felejti el, hogy a turizmus nemcsak szolgálat, hanem kemény feltételek között működő, eredményorientált gazdasági tevékenység is. Erdei János szakmai...
Tovább
Fülszöveg
A magyar és a közép-európai turizmus egyik legszínesebb, emblematikus egyénisége Erdei János, amit most elkészült könyve mindennél jobban bizonyít. Élete a turizmus. Legyen az szálloda, utazási iroda vagy nemzeti képviselet, teljes szívvel, lelkesedéssel végzi munkáját és motiválja munkatársait. A könyv műfaja nehezen meghatározható. Életrajz, karriertörténet, szakmai hitvallás, marketingszakkönyv számos esettanulmánnyal, egyszóval: egy remek koktél. Anekdotázó stílusa, könnyed fogalmazása néhol azt sejteti, hogy János talán irodalmi babérokra is törhetett volna. Illetve ki tudja. Lehet, hogy itt kezdődik egy új karrier, ami a kortárs irodalom nyeresége, de egyúttal a turizmus vesztesége is lenne. Kiváló memóriával idézi fel szakmai és egyéb emlékeit, minden sorából a turizmus, a vendég szenvedélyes szeretete sugárzik, de nem felejti el, hogy a turizmus nemcsak szolgálat, hanem kemény feltételek között működő, eredményorientált gazdasági tevékenység is. Erdei János szakmai pályafutását és impozáns karrierjét alkalmam volt évtizedeken át figyelemmel kísérni hol párhuzamos, hol közös tevékenységünkben.
Vissza
Tartalom
BEVEZETŐ HELYETT 5
I. MI HATÁROZZA MEG A MINŐSÉGET? 9
A személyzet motiválása 10
Somlói galuskás gulyásleves 11
A trükkös kartotékrendszer 13
II. MI A MARKETING ÉS MI AZ ÉRTÉKESÍTÉS? 15
Mikor jó a marketing? 16
Kerüld a középszerűséget! 18
A polgármesterek szállodája 19
Szállodai folyosón folyami kirándulás 21
Csak egy szál virág 22
Ahol a vendég azért drukkol, hogy az étterem hibázzon 22
Ahol a felszolgálók, szakácsok énekelnek 23
Az éneklő főkönyvelő 23
Dalos felköszöntő 26
Wall Street étterem 27
A könyvbarátok szállodája 27
Ahol csak nők dolgoznak 29
A szinglik szállodája 29
Az üzletasszonyok szállodája 30
Nincs karácsony Mendan nélkül! 31
Tényleg mesés a Shiraz 32
Különleges vendégüdvözlés és különleges búcsú 33
Szállodai kedvezménykártya 35
Rogner papa marketingje 37
A különleges liftes fiú 41
Egy rikkancs szokatlan ötlete 43
El lehet adni a semmit is? 47
El lehet adni hűtőszekrényt az eszkimónak? 51
III. LEHETÜNK-E MINDENBEN A LEGJOBBAK? 55
A vásárspecialista 56
Ha családbarát szálloda, akkor a Kolping! 62
Ha wellness-szálloda, akkor a Rogner! 64
Hogyan maradhatsz a legjobb? 67
Ahol a nők (is) imádták a foci-vb-t 68
IV. ÁPOLJUNK ÉS TEREMTSÜNK LEGENDÁT! 71
A Szidónia krónikái 71
Kik ültek itt? 72
Kik aludtak itt? 73
Kik dolgoznak itt? 73
Faforgácsok Mária Terézia és Erzsébet királyné hálószobájából 74
Hogyan teremthetünk legendát? 76
A Molnár-féle kürtőskalács (készülő) legendája 77
V. A LEGHÁLÁSABB TÖRZSVENDÉGEK 81
Imre és Erika virágkölteményei 81
Laffi hárfája 84
Szeretnék többet fizetni! 88
VI. A JÓ MARKETINGES TOVÁBBI ERÉNYEI 93
Amikor pénzzé tettük a jövőt 93
Sajtószemle mindenáron 97
Lóri házassági évfordulója Zanzibáron 100
Kalandom a svájci filmhéten 103
Amikor elhárítottam egy újabb török-magyar „veszedelmet" 106
Golden bullos esetem Szebenivel 107
A megkerült svájci bicska 109
Tudj időben búcsúzni! 111
VII. AKI MAGÁT ELADNI NEM TUDJA 115
„Az Erdeinek ezzel nyernie kell" 119
Született még egy álmom 121
ZÁRSZÓ HELYETT 125
AKIKRE FOLYAMATOSAN VAGY IDŐSZAKOSAN FELNÉZTEM 127
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.