1.035.431

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Algebra IV./ Sorozatok/Valószínűségszámítás II.

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: AKG Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 145 oldal
Sorozatcím: Matematika
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A gondolkodásfejlesztés heurisztikus, önálló felfedezésen alapuló módszere ölt testet ebben a 7 kötetből álló, a gimnáziumi tananyag egészét átfogó tankönyvsorozatban. Ezzel a tanítási módszerrel a diákok nem készen megfogalmazott ismeretekhez jutnak, hanem megoldandó, a matematika nyelvén megfogalmazott problémákkal találkozva felismerik a gondolkodás logikai lépéseit, az új fogalmak bevezetésének szükségességét, a definíciók, tételek megfogalmazásának nehézségeit és szépségét.
A tanulók az órák jelentős részében önállóan dolgoznak, de folyamatosan lehetőségük van arra, hogy a tanárral konzultáljanak és egymás munkáját is segítsék. így túl matematikai képességeik fejlődésén és ismereteik gyarapodásán, személyiségük is pozitív irányú változáson mehet keresztül: növekszik önállóságuk, kritikai érzékük, önismeretük, önbizalmuk, akaraterejük, kreativitásuk, vitakészségük, kezdeményező, kapcsolatteremtő és együttműködési képességük, felelősségérzetük.
A témák többsége munkatankönyvi... Tovább

Fülszöveg

A gondolkodásfejlesztés heurisztikus, önálló felfedezésen alapuló módszere ölt testet ebben a 7 kötetből álló, a gimnáziumi tananyag egészét átfogó tankönyvsorozatban. Ezzel a tanítási módszerrel a diákok nem készen megfogalmazott ismeretekhez jutnak, hanem megoldandó, a matematika nyelvén megfogalmazott problémákkal találkozva felismerik a gondolkodás logikai lépéseit, az új fogalmak bevezetésének szükségességét, a definíciók, tételek megfogalmazásának nehézségeit és szépségét.
A tanulók az órák jelentős részében önállóan dolgoznak, de folyamatosan lehetőségük van arra, hogy a tanárral konzultáljanak és egymás munkáját is segítsék. így túl matematikai képességeik fejlődésén és ismereteik gyarapodásán, személyiségük is pozitív irányú változáson mehet keresztül: növekszik önállóságuk, kritikai érzékük, önismeretük, önbizalmuk, akaraterejük, kreativitásuk, vitakészségük, kezdeményező, kapcsolatteremtő és együttműködési képességük, felelősségérzetük.
A témák többsége munkatankönyvi formában jelenik meg, amely alternatív felkészülési lehetőséget biztosít az érettségin és a felvételin megkívánt tananyag elsajátításához is. Vissza

Tartalom

Algebra IV.1
Emlékezz! (Ismételj!)3
A másodfokú függvény5
Valós számok21
Egyenletek ekvivalenciája36
Gyakorlófeladatok39
Régi érettségi, ill. felvételi feladatok (1980-1990)43
Összefoglalás45
Sorozatok49
Két speciális sorozat (számtani és mértani)57
Gyakorlófeladatok73
Összefoglalás75
Valószínűségszámítás II.81
Használati útmutató a Valószínűségszámítás II. füzethez tanárok és diákok számára82
A leíró statisztika elemei84
Urnamodellek a véletlen szimulációjában99
Egy egyszerű játék és következményei117
Megoldások141
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv