1.034.837

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Stratégiai térképek (aláírt példány)

Hogyan alakulnak át az immateriális javak pénzügyi eredménnyé?

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Panem Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 512 oldal
Sorozatcím: PANEM modern gazdasági ismeretek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-545-423-6
Megjegyzés: Robert S. Kaplan szerző által aláírt példány.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Balanced Scorecard és a Stratégiaközpontú szervezet alkotóinak legújabb könyve a stratégiai térképekről
Egy átlagos vállalatnál a vállalat értékének több mint 75 százalékát teszik ki az immateriális javak, amit a hagyományos pénzügyi mértékek nem rögzítenek. Annak a felismerésnek az alapján, hogy a vállalatok nem tudják irányítani azt, amit nem tudnak mérni, Róbert S. Kaplan és Dávid P. Norton egy forradalmian új teljesítménymérési rendszert vezetett be az immateriális javak - emberek, információ és kultúra - számszerűsítésére. Ez volt a Balanced Scorecard, vagyis a kiegyensúlyozott mutatószámrendszer.
Most, több mint egy évtizeddel később, vállalatok ezrei alkalmazzák a kiegyensúlyozott mutatószámrendszert szerte a világon, nemcsak mint mérési rendszert, hanem mint stratégiai vezetési rendszert, méghozzá figyelemreméltó eredményekkel. Miközben a stratégiai kezdeményezések 70-90 százaléka elbukott, a Balanced Scorecard vállalatok gyorsan sikerre viszik stratégiájukat. Mi az oka... Tovább

Fülszöveg

A Balanced Scorecard és a Stratégiaközpontú szervezet alkotóinak legújabb könyve a stratégiai térképekről
Egy átlagos vállalatnál a vállalat értékének több mint 75 százalékát teszik ki az immateriális javak, amit a hagyományos pénzügyi mértékek nem rögzítenek. Annak a felismerésnek az alapján, hogy a vállalatok nem tudják irányítani azt, amit nem tudnak mérni, Róbert S. Kaplan és Dávid P. Norton egy forradalmian új teljesítménymérési rendszert vezetett be az immateriális javak - emberek, információ és kultúra - számszerűsítésére. Ez volt a Balanced Scorecard, vagyis a kiegyensúlyozott mutatószámrendszer.
Most, több mint egy évtizeddel később, vállalatok ezrei alkalmazzák a kiegyensúlyozott mutatószámrendszert szerte a világon, nemcsak mint mérési rendszert, hanem mint stratégiai vezetési rendszert, méghozzá figyelemreméltó eredményekkel. Miközben a stratégiai kezdeményezések 70-90 százaléka elbukott, a Balanced Scorecard vállalatok gyorsan sikerre viszik stratégiájukat. Mi az oka ennek?
Kaplan és Norton több mint 300 szervezetnél végzett munkájuk tapasztalatai alapján egy új eszközt fejlesztettek ki, ami ugyanolyan nagyhatású innovációnak bizonyult, mint a Balanced Scorecard maga: a stratégiai térképeket. A vállalatok nem tudják irányítani azt, amit nem tudnak mérni - mondják a szerzők -, ugyanakkor nem tudják mérni azt, amit nem tudnak megfogalmazni, illetve leírni.
A szerzők nagy felismerése volt, hogy a stratégiai térkép mint a szervezet stratégiájának alkotóelemei között fennálló ok-okozati kapcsolatok ábrázolása, a felső vezetők számára ugyanolyan fontos, mint maga a kiegyensúlyozott mutatószámrendszer. A stratégiai térkép a stratégia leírásának egységes, következetes módját biztosítja, lehetővé téve a célok és mértékek felállítását, illetve kezelését is. A stratégiai térkép szolgáltatja a hiányzó láncszemet a stratégiaalkotás és a stratégia megvalósítása között. Vissza

Tartalom

Előszó 9
első rész: Áttekintés 19
1. Bevezetés 21
2. Stratégiai térképek 50
második rész: Értékteremtő folyamatok 87
3. Az alapfolyamatok irányítása 89
4- Az ügyfélmenedzsment folyamatai 131
5. Innovációs folyamatok 163
6. Szabályozási és társadalmi folyamatok 190
harmadik rész: Immateriális javak 227
7. A vállalati stratégia és az immateriális javak
összehangolása 229
8. Az emberi tőke rendelkezésre állása 257
9. Az információs tőke rendelkezésre állása 284
10. A szervezeti tőke rendelkezésre állása 311
negyedik rész: Stratégia és stratégiai térképek 359
11. A stratégiai térkép stratégiához igazítása 361
12. A kampány megtervezése 415
ötödik rész: Esettanulmányok 449
13. Szervezetek a magánszférából 451
14. Szervezetek a közszférából 468
15. Nonprofit szervezetek 490
A szerzőkről 503
Név- és tárgymutató 505
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv