1.035.018

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szabad legyen, vagy kötelező?

A közoktatási törvény koncepciójához

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Összefoglaló megjegyzések a közoktatási törvény koncepciójához7
Érdekek és értékek: az oktatási törvénykezés problémái
Kozma Tamás - Lukács Péter: Szempontok a törvény-vitához17
Setényi János: Rendszerváltás és közoktatási törvénykezés Közép-Európában27
Junghaus Ibolya: Pedagógusok véleménye a közoktatási törvénytervezetről37
Iskolarendszer
Forray R. Katalin - Kozma Tamás: Iskolaszerkezet és intézményhálózat47
Lukács Péter: Oktatáspolitika és iskolarendszer65
Liskó Ilona: "Szerkezetváltó" iskolák75
Irányítás
Sáska Géza: Tananyagszabályozás85
Balogh Miklós: A területi oktatási központokról95
Andor Mihály: Szabályozási alternatívák111
Liskó Ilona: Iskolaigazgatók kinevezésének szabályozása121
Integráció és autonómia
Forray R. Katalin: Az etnikai kisebbségek és az "új kisebbség" az iskolában127
Lukács Péter. A magánoktatás szabályozásáról147
Nagy Péter Tibor: Az egyházi oktatás szabályozásáról157
Illyés Sándor: A speciális nevelés alternatívái169
Finanszírozás
Balogh Miklós: Oktatásfinanszírozás - új dilemmák183
Semjén András: Kérdések és válaszlehetőségek199
Lukács Péter: Pedagógus-bérrendszer205
Függelék
Szakértői vázlatok a közoktatási törvénykezés kulcskéréseiről (Összeállította: Rét Rózsa)221
Bibliográfia (Összeállította: Sándor Zsuzsa)253
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Szabad legyen, vagy kötelező? Szabad legyen, vagy kötelező?

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
1.940 Ft
970 ,-Ft 50
8 pont kapható
Kosárba
konyv