A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Óvónőképzés és óvodai élet VIII.

VIII. kötet

Tartalom

A magyar óvodapedagógia felszabadulás utáni történeti fejlődéséhez
Elek László: A felszabadulás élménye a gyermekirodalomban7
Vajda Aurél: 25 év alatt az óvodai irodalmi nevelés történetében29
Dr.Kovács György: A szerepjáték elméleti és gyakorlati kérdéseinek fejlődése az elmúlt 25 évben39
Az óvónőképzés nevelési-didaktikai kérdései:
Daróczi Erzsébet: A nevelői személyiség hatásmechanizmusának vizsgálata néhány metakommunkikációs eszköz tükrében61
Dr. Krajnyák Nándor: Pedagógiai visszacsatolás és a folyamatos tanulás módszerei77
Babodi Béla: Az óvónőképzés korszerűsítésének megítélése a hallgatók gondolkodásában91
Dr. Zsámbéki László: Kísérletek a hatékonyabb oktatási módszerk kialakítására a pedagógiai pszichológiai oktatásban103
Babodi Béláné: Programozott feladatlapos ellenőrzés a folyamatos tanulás biztosítására az óvodaegészségtan oktatásában111
Bauerné Barla Gabriella: A gyermekirodalom tanításának módszertani kérdései I. rész127
Sarkady Sándor - Szabados László: A nevelőmunka tervezésének néhány kérdése kétéves képzésünkben133
Dr. Varjú Sándor: Az V. Nevelési Kongresszus és az óvónőképzés143
Az óvodai nevelés kérdései:
Sebő Jánosnél: Az óvoda helye és szerepe a hallgatók szakemberré nevelésében151
Dr. Harsányi Ernőné: Az óvodás korú gyermek fogalomalakulásának néhány kérdése161
Sarkadyné Ecker Magdolna: Az összehasonlítás gondolkodási műveletének kísérleti vizsgálata az óvoda nagycsoportjában173
Dr. Németh Sándor: A szabálytudat kialakulásának vizsgálata az óvodai nagycsoportban197
Dudás János: Sajátos vonások az osztatlan és részben osztott óvodák oktatómunkáiban211
Szarkáné Horváth Valéria: Az ismeretszerzés útja az óvoda ének-zenei nevelésében229
Dr.Bakkayné Dr. Bagi-Daróczi: Bábjelenetek az óvodai foglalkozások bábjátékos megoldására243
Óvodatörténet:
Dr.Regős János: Az első lépések Vas megyében az 1891. évi óvodai törvény végrehajtására267
A szocialista országok óvodapedagógiája:
Bilibok Péterné: Néhány tapasztalat a Német Demokratikus Köztársaság óvodai neveléséről297
Franz Rudolph: Írásbeli és szóbeli minősítések funkciója és gyakorlata az NDK óvónőképzésében317
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem