A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Iskolakultúra 1991/1-2.

Az Országos Közoktatási Intézet folyóirata I. évfolyam 1-2. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető3
Zátonyi Sándor: Diagnosztikus eredményvizsgálat (Fizika 8. osztály)5
Kőrösné Mikis Márta - Farkas Károly: Gondolatok a kisgyermekkori informatikaoktatásról15
Szabó Mária: Az ökológiai szemléletmód22
Urbán Teréz: Csokonai tanítása az általános iskolában27
Franyó István: Tantárgyfejlesztés és teljesítményértékelés44
Probáld Ferenc: A földrajz az ezredforduló gimnáziumában58
Vámos Ágnes: Az iskolarendszer kétnyelvűségének vizsgálati szempontjai67
Orosz Sándor: Kibocsátó tudásszint az általános iskolában72
Kamarás István: Lehetne például: Embertan82
Farkas Péter: A 7-8. osztályos oktatási program széthúzásáról91
Szebenyi Péter: A NAT készítése közben102
Sallay Mária - Vinczéné Bíró Etelka: Az OKI fejlesztési központja106
Csoma Gyula: Közoktatási szolgáltató iroda111
Mihály Ottó: Bemutatkozik az iskolafejlesztési központ113
Trencsényi László: Az IFK Magyarország térképén117
Mihály Ottó: "Az iskola humanizálása"118
Szolnoky Jenő: Az oktatás jövőjéről124
Lengyel Zoltánné: Tehetségnevelés videofilmmel a történelemórákon126
Természettudományok tanítása videoval129
Lovizer Ferencné - Koronczai Jánosné: Életközösségek és azok felépítése131
Zsolnai Anikó: A zöld pedagógiai kísértése135
Mayer Rudolf: Állásajánlatok 1991-ben?138
Vastagh Zoltán: Zsákutca vagy fejlesztő élettér?139
Nagy Magdolna: A társas érintkezés pszichológiájáról143
Jáki László: Egy folyóirat az oktatástechnika szolgálatában144
Mártonfi György: Folyóiratszemle-beharangozó147
Hírek153
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv