A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Korrekció-fejlesztő munka az 1. osztályban

Szöveggyűjtemény

Szerző

Kiadó: Fővárosi Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 216 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN: 963-501-104-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. A könyv 800 példányban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A hazai első korrekciós osztályok 15 év előtti megnyitása szükségszerűen magával hozta a korrekciós nevelők rendszeres továbbképzésének feladatát is.
Azóta számtalan előadás és kiadvány kívánta... Tovább

Előszó

A hazai első korrekciós osztályok 15 év előtti megnyitása szükségszerűen magával hozta a korrekciós nevelők rendszeres továbbképzésének feladatát is.
Azóta számtalan előadás és kiadvány kívánta ezt a célt szolgálni, részben az OPI, részben az FPI szervezésében ill. irányításával.
Jelen szöveggyűjtemény szintén azoknak a pedagógusoknak a munkáját szeretné segíteni, akik a különböző területeken korrekcióra, kompenzációra szoruló, iskolaéretlen gyermekekkel foglalkoznak. A gyakorlatban nem egyszer találkozhatunk a korrekció és kompenzáció megkülönböztetése terén bizonytalansággal. Gyakran keveredik a két fogalom értelmezése.
A kötetnek már első dolgozata segíthet a köztük lévő tartalmi különbség tisztázásában. Vissza

Tartalom

Előszó5
Csöregh Éva: A korrigáló-fejlesztő munkáról9
Szurdy Béláné: A gyermekek megfigyelése iskolakezdéskor25
Porkolábné Balogh Katalin: Tanulási nehézségek kisiskoláskorban35
Gáti Ferenc: A magatartási zavarok korrekciója57
Novoszel Tiborné: Nem szabad lemondani róluk!77
Kósáné Ormai Vera: A játék szerepe a fejlesztésben83
Hegedűs Ferencné: A beszédfejlesztésről97
Hatos Gyula - Szabó Pál: Az észlelés fejlesztése109
Szabó Pál: Az emlékezet fejlesztése131
A fogalmak tartalmi jegyei
Kósáné Ormai Vera: A fogalmak közötti összefüggés felismerésének fejlesztése145
Kósáné Ormai Vera: Az analízis-szintézis és az ok-okozati kapcsolatok felismerésének fejlesztése161
Vincze Tamásné: Az olvasászavarok175
Vincze Tamásné: Az írászavarok183
Becsy Bertalan Sarolta: Testnevelés a korrekciós osztályokban195
Irodalom201
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv