Második kötetünk témaválasztása szűkebb, mint az elsőé volt. A kötet célja is különbözik némiképp az előzőétől, amennyiben - ha nem is teljes mértékben-, de ügyeltünk egységes felépítésére. Az...
Tovább
Előszó
Második kötetünk témaválasztása szűkebb, mint az elsőé volt. A kötet célja is különbözik némiképp az előzőétől, amennyiben - ha nem is teljes mértékben-, de ügyeltünk egységes felépítésére. Az előző kötet azokat az írásokat tartalmazza, amelyek az elmúlt években készültek el, és érettek voltak publikációra. Itt cél volt már az "innovációs szemléletű", a pedagógiai közélet jelenleg égető problémáihoz való kapcsolódás is, különös tekintettel az oktatás és a személyiség viszonyára...
Vissza
Tartalom
Előszó 5
Benda József: Személyiség és interakció 9
Pőcze Gábor: Kimozdulás a holtpontról: iskolai megújulás 57
Farkas Péter: Az oktatás szerepe az intenzív gazdasági fejlődésben 79
Szabó Zoltán: Iskola vagy integrált nevelési központ 107
Krónika - Információk
A kötet szerzőiről 131
Pedagógia TDK 1981 135