1.035.008

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iminfo - Image 1997. 2.

Arculati szakmák kézikönyve

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az arculati kiskönyvtár, az Iminfo Arculati Szakmák Kézikönyve második kötetét tartja kezében az olvasó.
Voltak, akik úgy vélték, a 95-ben megjelent első kötetben minden lényeges dologról... Tovább

Előszó

Az arculati kiskönyvtár, az Iminfo Arculati Szakmák Kézikönyve második kötetét tartja kezében az olvasó.
Voltak, akik úgy vélték, a 95-ben megjelent első kötetben minden lényeges dologról tájékoztattuk az információra éhes közönségünket, nincs értelme az újabb kötet kiadásának. Szerencsére az arculati szakmák legkiválóbb szakembereiből összegyűlt szerzőgárda nem így gondolta: ez a kötet alapvetően új dolgokról, új megközelítésben szól a régi és az új olvasókhoz.
Ha a televízió megjelenéséhez hasonló erővel berobbanó új médiára, a világot pillanatok alatt behálózó Internetre, World Wide Web-re gondolunk, láthatjuk, hogy nem kell különösebben keresgélni a "még el nem használt" témákat, a marketingkommunikáció pedig naponta bővülő kreatív eszköztárral segíti a termékek, szolgáltatások eladását. Vissza

Tartalom

Bevezető
Internet
Radnai Tamás: Mi az Internet, a World Wide Web?1
Internet értelemző kisszótár5
Kelemen Gábor: Reklám és Internet7
Erdély Dániel: Design a World Wide Web-en11
Marketing, reklám, PR
Hamburger Béla: A direkt marketingről19
Dr. Fazekas Ildikó: Szponzorálás31
Hargitai Gábor: A reklám hatása41
Dósai Tamara: Médiatervezés, médiavásárlás45
Dr. Nyárády Gáborné: A PR fogalma és szerepe a vállalati gyakorlatban51
Bércziné Dr. Juhos Júlia: Miért van szükség piackutatásra?55
Dr. Bíró Péter: Eseménymarketing: új eszköz a kommunikációban67
Pálos Miklós: A sajtótájékoztató technikája73
Hamburger Béla: Szerencsés promóciót77
Kreatív eszköztár
Borbály Mihály: Kis Direct Mail Útmutató (a kreativitásról)83
Molnár Gyula: A sajtóhirdetés természetrajza89
B. Vajda Edit - Kopanyecz Andrásné: Kirakatban a kirakat95
Kovács Felícia Flóra: A reklámfilm kreatív lehetőségei103
Pálos Miklós: Reklám-ajándék-másság107
Dr. Móricz Éva: Reklámpszichológia113
Reklámhordozók
Sáfár Ferenc: Közterületi fényreklámok129
Waldinger Tamás: Reklámhordozó rugalmas mágnesfóliából133
Csomagolás
Szántó András: Biztos, hogy szép?137
Dr. Magyary-Kossa Béla: Csomagolások változó jelölései143
Dr. Magyary-Kossa Béla: Díjnyertes magyar csomagolások147
Dr. Magyary-Kossa Béla: Csomagolások jelölésének új előírásai149
Multimédia
Csivincsik Ágnes: Multimédia kulisszatitkok151
A színek
Dr. Csányi Sándor: A színmérés alapjai159
Dr. Csányi Sándor: Színdinamika171
Színtani értelmező kisszótár185
Tipográfia
Bardóczy Irén: A korszerű tipográfia a nyomtatott médiában187
A papír
Ritter P. Tibor: A papír - egy ősi-új nyomathordozó215
Gyakorlati tanácsok papírvásárláshoz239
Papírminták241
Szakirodalom243
Szakmai szervezetek246
Oktatás, továbbképzés248
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv