| Kiadó: | TIT Csongrád Megyei Szervezete |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 333 oldal |
| Sorozatcím: | Szegedi Nyári Egyetem - Pedagógia |
| Kötetszám: | 15 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-01-2065-8 |
| Dr. Kurucz Imre: Megnyitó előadás | 5 |
| Dr. Gegesi Kiss Pál: A személyiség mint szabályozási rendszer | 15 |
| Dr. Kulcsár Kálmán: Rendszerszemlélet és a társadalmi szervezetek | 66 |
| Dr. Kozma Tamás: Az iskola mint szervezetrendszer - Különös tekintettel fejlesztésének tervezésére | 85 |
| Dr. Nagy József: Köznevelés és rendszerszemlélet | 101 |
| Dr. Mezei Gyula: A közoktatás tanácsi irányítása, különös tekintettel a felügyelet munkájára | 121 |
| Dr. Kovács Lajos: Hogyan érvényesül egy megye közoktatásügyének tervezésében a rendszerszemlélet? | 150 |
| Kiss Gyula: Az iskolavezetés hatékonysága és a rendszerszemlélet | 168 |
| Dr. Ballér Endre: Tanterv és rendszerszemlélet | 187 |
| Kádárné Fülöp Judit: Pedagógiai taxonómiák rendszerszemléletű továbbfejlesztésének lehetőségei | 217 |
| Falus Iván: A tanítási-tanulási folyamat mint szabályozási rendszer | 246 |
| Dr. Varsányi Zoltán: A modell-módszer szerepe a tanítás-tanulás folyamatában | 264 |
| Szenti Ferencné: A modell-módszer gyakorlati alkalmazása, eredményei a történelemtanításban | 288 |
| Dr. Nagy József: Irányítás és értékelés | 313 |