1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mit? Kinek? Hogyan?

Vezetőtanárok III. Országos Módszertani Konferenciája - Konferenciakötet II., 2006. október 6-7., Budapest

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 378 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotóval, ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

A matematika tanítása
Motiváció az általános iskolai matematika tanításában
(Dr. Kovácsné Pető Andrea) 11
A szöveges feladatok megoldóképességének vizsgálata aritmetikai és geometriai
tartalmakon (Cseh Ágnes Gabriella) 33
"Játsszunk matematikát!" Stratégiai játékok (Csahóczi Erzsébet) 47
Matematika és informatika
Játék vagy informatika? (Ziliziné Bertalan Gabriella) 53
A Sulinet Matematika rovatában található flash-animációk alkalmazása
a matematika oktatásában (Tarcsay Tamás) 61
A szóbeli vizsgáztatás tapasztalatai az informatika érettségi emelt és középszintjén (Szatmári Kálmán) 67
A fizika tanítása
Meditáció a Fizika világéve kapcsán (Kotormán Mihály) 75
A fizika tanításának újítási lehetőségei (Róka Sándorné) 80
Fizikai laboratóriumi gyakorlatok a szegedi Ságvári Endre Gimnázium természettudományi orientációjú osztályaiban (Csiszár Imre) 92
Új módszerek a kémia oktatásában
Tevékenykedtető módszerek a kémia tanításában (Halblender Anna) 97
A fogalomközpontú feladatmegoldás módszerének alkalmazása a kémia tanításában (Bohdaneczky Lászlóné dr.)
Mit? Kinek? Hogyan?
Képességek, képességek fejlesztése, képességfejlesztő feladatok (Tóth László) ] 114
Miért nem kérdezi a legtöbb iskolás, hogy MIÉRT? Kooperatív tanulásról, kreativitás fejlesztésről (Fodor Erika) 122
Környezet és élővilág
A természetismeret integrált tanításának hatásai a 7. osztályos fizika, földrajz, biológia tantárgyak tanítására (Dr. Bene Kálmánné-Horváthné Fazekas Erika -Dr. Somlai Csabáné) 135
Gaia - gyakorlatközpontú természetismeret tankönyvcsalád az 5. és 6. évfolyamon (Bikszády István) 140
Biológiai projektmunkák készítésének motivációs módszerei (Dr. Szilágyi Tamás) 146
Tanítási tapasztalataim a szövettani megfigyelések és vizsgálatok témakörben - Egy szövettani oktatócsomag használatáról (Ungvári Imre) 153
A környezettan szakmódszertan oktatása a Debreceni Egyetemen (Dr. Ölveti Klára) 158
Interaktív módszerek a biológia és a kémia oktatásában (Schróth Ágnes) 161
A földrajz tanítása
A földrajz versenyhelyzetben (Szekeres Zoltán) 175
A kulcskompetenciák fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai a földrajzórákon (Egri Olga Judit) 178
A tehetség fogalma, felfogásának változása, kutatása, azonosítása és gondozása (Dr. Kanyuk Jánosné) 182
Mit tartunk értéknek? Hogyan él a magyar népesség? - Egy forrásfeldolgozó-óra adta lehetőségek az általános iskola 8. osztályában (Krajkó Gyuláné) 206
Testnevelés
A testnevelés hatékonyságának növelése összetett tanítási egység alkalmazásával (Holló Tivadar) 215
A testnevelési játékok szerepe és jelentősége a miniröplabdázás oktatási szakaszaiban (Vajda Tiborné) 241
A röplabdázás alapjainak tanítása játékosan, 3-4. osztályos gyerekeknek edzésen (Szabó László) 263
Új tanítási módszerek
A kooperatív és kollaboratív tanulás elméletéből (Weltner Mariann) 271
Kooperatív tanulás irodalom- és történelemórán - Egy kutatási-fejlesztési folyamat dokumentumai (Pethőné Nagy Csilla - Priskinné Rizner Erika) 287
Mit? Kinek? Hogyan?
A projektmódszer a reformálódó közoktatásban (Nagy Mariann) 296
Az ember- és társadalomismeret, etika tantárgy tanítása projektnapok keretében (Jócsák Mária) 300
Az elveszett paradicsom nyomában - A la recherche des paradis perdus
(Dr. Borhidi Attiláné - Székely Péter - Zirkuli Péterné) 307
Számítástechnika történelemórán, avagy „Idősebbek is elkezdhetik" (Dombiné Borsos Margit) 312
Pedagógia
A technikatörténet tanulóközpontú megközelítése (Kovács Sándorné) 321
Út a környezettudatosság felé (Nagyné Mussó Judit) 329
Szemléletváltás, fenntarthatóságra nevelés az erdei iskolában (Debreceni Ágnes) 343
A családi életre nevelés iskolai lehetőségei (Dr. Ságiné Széli Andrea) 355
Diszlexia, diszgráfia, tanulási nehézségek (Szabóné Darócz Mária) 361
Gimnázium vagy óvoda? (Solti István) 364
A korszerű latinoktatás (Szőke Ágnes) 368
A kétezer éves latin a 21. század iskolájában (Nagy Piroska) 370
„A mérték megőrzése szabadságunk védelme..." - Gondolatok a középiskolai oktatásról a latin nyelv és irodalom szemszögéből (Szarka Judit) 375

Székely Péter

Székely Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Székely Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Mit? Kinek? Hogyan? Mit? Kinek? Hogyan?

A gerinc enyhén elszíneződött.

Állapot:
2.840 Ft
1.420 ,-Ft 50
11 pont kapható
Kosárba
konyv