1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

DISC - A mindennapi kommunikáció és viselkedés titka

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"A DISC a pszichológiai hadviselés eszköze. Használom és alkalmazom naponta az értékesítésben ügyfeleim kiismerésére, csapatom fejlesztésére, munkatársaim hatékonyabb irányítására, sőt még gyermekeim nevelése során is. Ha tudod, hogy mikre figyelj, akkor nagyon könnyen kiismerhető bárki, akivel kommunikálni akarsz."
Pongor-Juhász Attila - Pongor Publishing, www.pja.hu

"Több mint 10 éve ismerkedtem meg a DISC rendszerrel. Már kezdetben is sokat használtuk a csapatunkban, mert nagyon hasznosnak találtuk, hogy nem csak a saját viselkedési és kommunikációs preferált stílusunkkal szembesít, hanem a csapat többi tagjának a kommunikációs és viselkedési stílusát is segít megismerni. Sőt, a megértésen túl a hatékony együttműködés elősegítésére is hasznos, jól alkalmazható tippeket kaptunk, mikor és hogyan változtassunk tudatosan a saját viselkedésünkön. Ráadásul ezt a módszert nem csak a közvetlen csapatomban tudom alkalmazni, hanem akár újonnan megismert kollégák, üzleti partnerek... Tovább

Fülszöveg

"A DISC a pszichológiai hadviselés eszköze. Használom és alkalmazom naponta az értékesítésben ügyfeleim kiismerésére, csapatom fejlesztésére, munkatársaim hatékonyabb irányítására, sőt még gyermekeim nevelése során is. Ha tudod, hogy mikre figyelj, akkor nagyon könnyen kiismerhető bárki, akivel kommunikálni akarsz."
Pongor-Juhász Attila - Pongor Publishing, www.pja.hu

"Több mint 10 éve ismerkedtem meg a DISC rendszerrel. Már kezdetben is sokat használtuk a csapatunkban, mert nagyon hasznosnak találtuk, hogy nem csak a saját viselkedési és kommunikációs preferált stílusunkkal szembesít, hanem a csapat többi tagjának a kommunikációs és viselkedési stílusát is segít megismerni. Sőt, a megértésen túl a hatékony együttműködés elősegítésére is hasznos, jól alkalmazható tippeket kaptunk, mikor és hogyan változtassunk tudatosan a saját viselkedésünkön. Ráadásul ezt a módszert nem csak a közvetlen csapatomban tudom alkalmazni, hanem akár újonnan megismert kollégák, üzleti partnerek kommunikációs és viselkedési stílusával kapcsolatban is hasznát veszem."
Zaharia Gabriella - HR vezető - TATA Consultancy Services

"Miért szeretem a DISC kommunikációs és viselkedési stílus tesztet? Mert szeretek tükörbe nézni, mint minden nő. Miért nem szeretem? Mert ez a tükör azt mutatja meg kíméletlenül, ami van, photoshop nélkül. Nem könnyű szembenézni azzal, hogy az, aki vagyok, és az, akinek látszani szeretnék nem mindig ugyanaz. Első nekifutásra nem kellemes a maszkunk mögé látni, de a DISC megteszi ezt. Mögé lát. Persze, aki sokáig maszkot visel, az előbb utóbb nem lesz harmóniában sem önmagával, sem a környezetével, miközben érzi a jeleket, érzi a bajt. És akkor jön a DISC, lehámozza rólunk a maszkot, elénk tárja a valódi énünket, és pár óra alatt helyrebillenti a lelkünket. Megmutatja nekünk a maszk nélküli világ napos oldalát. Akkor nem volt könnyű. De most f? Nagyon jól vagyok. Es nem kell maszk és photoshop. ÉN VAGYOK, és köszönöm, jól! ©"
Kissné András Klára PhD - HR szakértő - Fővárosi Gázművek Zrt. Vissza

Tartalom

Előszó xi
I. DISC A VISELKEDÉSI STÍLUSOK RENDSZERE
1. fejezet: Bevezetés 1
Miben segít a DISC? 3
A DISC módszer 5
2. fejezet: A DISC története 9
Önkitöltős kérdőív 27
3. FEJEZET: A négy alapstílus bemutatása 31
D - Domináns 33
I - Befolyásoló 38
S - Kitartó 43
C - Szabály tisztelő 48
Feladatok a stílusok elmélyítésére 53
4. fejezet: Hogyan ismerjük fel saját stílusunkat? ... 57
D - Domináns 59
I - Befolyásoló
S - Kitartó 68
C - Szabálytisztelő
5. fejezet: Hogyan ismerhetjük fel mások viselkedési stílusát? 79
A megjelenési stílusa, öltözködése 80
A személyes tere, környezetének stílusa 84
Szóbeli és írásbeli kommunikációs stílusa 93
Testbeszéde, nonverbális kommunikációs stílusa 104
6. fejezet: Hatékony együttműködés 113
Kommunikáció a stílusokkal 113
Stílusok találkozása 116
Konfliktuskezelés a stílusok között 127
Feladatok a hatékony együttműködés elmélyítésére 132
7. fejezet: Stressz és stresszkezelés 137
Mikortól beszélhetünk stresszállapotról? 140
A munkahelyi stresszállapot jelei 152
8. fejezet: Stílusok a munkahelyen 155
Milyen a csoportban'? 156
Milyen vezetőként? 160
Hogyan készüljünk fel a vele való tárgyalásra? 165
Hogyan prezentáljunk neki? 168
9. fejezet: Hatékony vezetés DISC alapon 173
Motiválás 174
Delegálás 178
Problémamegoldás és döntéshozatal 184
10. fejezet: A DISC-stílusok páronkénti, illetve hármas keveredései 189
Páronkénti keveredések a stílusok között 189
Hármas keveredések a stílusok között 199

II. - ESETTANULMÁNYOK A DISC ALKALMAZÁSI TERÜLETEIRŐL
Önismeret és a belőle fakadó együttműködés
Makó Ferenc: - Sensa Consulting 207
Vezetői csapatépítés
Berey Zita: - Garda Consulting 212
Személyes élménytől a vasúti logisztikáig - interjú
Demeter István: - Lighthouse Training 216
A lehetetlent nem ismerő magyar vállalkozó esete a színekkel
Szirtes Hajnalka: - IPS Services 223
A megfelelő szereptudat
Miatovics Márta: - Humán Score Consulting 227
Felsővezetői Career Coaching tapasztalatok
Székely Sándor: - Performan Group 232
Civilen - Profin - Hatásosan
Kondíts Ildikó: - Flow Csoport 239
Társkeresési tanácsadás
Beke Irina: - FirstClass Társkereső és Társvadász Iroda 245
Mindenki másképp csinálja, és ez így jó...
Csizy Beatrix: - Enetha Learning 251
Különböző stílusok, különböző erősségek a csapatban - interjú
Szabolcs Judit: - StudyConsult 254
A tudatosítás ereje
Martin Hajdú György: - www.OnazonosVezeto.hu. 258
Ügyfélközpontúság az egészségügyben
Márta Melinda: - Sensa Consulting 264
Változtassunk, hogy változhassunk
Horváth Réka: - ETCA 268
Stílusbeli alkalmazkodás új munkahelyi szerepben
Jávorkai Judit: - Client Care Consulting 273
Ügyfélkapcsolatok és családi kapcsolatok - interjú
Toldi Zsuzsanna: -Aquilone Training 281
Visszafelé a „ranglétrán", mégis elégedettebben
Dr. Piczkó Katalin: - Tolerance Training 284
Az önismeret, mint a felsővezetői hatékonyság kulcsa
Juhos-Lockefeer Katalin: - Borealis Partners 286
Talent-management program
Csizy Beatrix: - Enetha Learning 291
Hosszútávú, bizalomra épülő kapcsolatok = boldogabb, sikeresebb élet
Tátrainé Szilágyi Ágnes: - CaliVita International 295
Köszönetnyilvánítás 299
Ajánlások 301
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv