1.035.526

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Principles of Marketing I-II.

A marketing alapjai I-II. - Book/Instructor's Manual/Tankönyv/Tanári kézikönyv

Szerző

Kiadó: Pearson Education Ltd.
Kiadás helye: Harlow
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 1.354 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN: 0-273-64444-0
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Marketing kurzusokon alkalmazható tankönyv, a hozzá tartozó tanári kézikönyvvel. A tartalomból: A marketing dinamikája; Az európai gazdasági környezet; A fogyasztói viselkedés; A szervezetek vásárlási szokásai; A termék felépítése; Új termék fejlesztése; Árazási stratégiák; Viszonteladók; Reklám; Közvetlen reklám és on-line hirdetés; Szolgáltatások és non-profit marketing; Nemzetközi marketing.

Tartalom

üzleti élet, profit, haszon, közgazdaságtan, üzletvezetés, piac, vásárlók
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv