1.035.535

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Maya 3D modellezés és animáció

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Perfact-Pro Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 528 oldal
Sorozatcím: 3D modellezés és animáció
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 26 cm x 19 cm
ISBN: 978-963-9929-02-9
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva. CD-melléklet nélküli példány.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv a Maya 2008 szoftver alapján készült. A könyv weboldalán további hasznos információkat találhatunk a szoftverrel és az újdonságokkal kapcsolatban.
Az Academy Award díját elnyerő Maya 3D animációs szoftver a legjobb választás a filmes és videós művészek, a játékfejlesztők és a 3D tervezéssel foglalkozó szakemberek számára. A Maya - 3D modellezés és animáció könyvből megtanulhatjuk, hogyan hozzuk létre, rendereljük és animáljuk saját digitális modelljeinket és jelenteinket, és elsajátíthatjuk a Maya ismeretek alapjait is.
A nagysikerű könyv kiváló kiindulópont a 3D és a Maya világának megismeréséhez. Az alapoktól indulva, gyakorlati példákkal kombinálva szórakoztató és egyszerű módon tanítja meg a Maya alapvető eszközeinek használatát, és közben a Maya 2008 újdonságaival is megismertet. Kövessük az egyértelmű lépésről-lépésre haladó leckéket, és így a CD-n található projektfájlok használatával gyakorlati tudást szerezhetünk. A színes mellékletben lenyűgöző modellek képeit... Tovább

Fülszöveg

A könyv a Maya 2008 szoftver alapján készült. A könyv weboldalán további hasznos információkat találhatunk a szoftverrel és az újdonságokkal kapcsolatban.
Az Academy Award díját elnyerő Maya 3D animációs szoftver a legjobb választás a filmes és videós művészek, a játékfejlesztők és a 3D tervezéssel foglalkozó szakemberek számára. A Maya - 3D modellezés és animáció könyvből megtanulhatjuk, hogyan hozzuk létre, rendereljük és animáljuk saját digitális modelljeinket és jelenteinket, és elsajátíthatjuk a Maya ismeretek alapjait is.
A nagysikerű könyv kiváló kiindulópont a 3D és a Maya világának megismeréséhez. Az alapoktól indulva, gyakorlati példákkal kombinálva szórakoztató és egyszerű módon tanítja meg a Maya alapvető eszközeinek használatát, és közben a Maya 2008 újdonságaival is megismertet. Kövessük az egyértelmű lépésről-lépésre haladó leckéket, és így a CD-n található projektfájlok használatával gyakorlati tudást szerezhetünk. A színes mellékletben lenyűgöző modellek képeit találjuk, amelyek további ösztönzést adhatnak fejlődésünkhöz. Vissza

Tartalom

Bevezetés 8
Mit fogunk megtanulni a könyvből? 8
Kinek szól a könyv? 9
Hogyan használjuk a könyvet? 9
Hogyan épül fel a könyv? 10
Rendszerkövetelmények 11
Hogyan tovább? 12
1. fejezet
Bevezetés a számítógépes grafika és a 3D világába 13
A Maya szerepe a művészetben 13
Számítógépes grafika 14
A produkciós folyamat szakaszai 16
A CG produkciós munkafolyamat 19
Alapfogalmak 22
Filmes alapfogalmak 32
Animációs alapfogalmak 33
Összefoglalás 38
2. fejezet
A Maya 2008 kezelőfelülete 39
Navigálás a Mayában 39
A kezelőfelület térképe 40
Panelek és gyakran használt ablakok 50
A Maya objektumstruktúrája 68
Összefoglalás 71
3. fejezet
Első Maya-animációnk 73
A projekt áttekintése: a Naprendszer 73
Az előkészítő munkálatok folyamata: tervezés 73
Projekt létrehozása 74
A produkciós folyamat: objektumok létrehozása és animálása 76
Az Outliner használata 90
Összefoglalás 92
4. fejezet
Poligonos modellezés 93
Modellünk megtervezése 93
A poligonok alapjai 99
Poligonszerkesztő eszközök 101
Az eszközök használatba vétele: egyszerű kéz létrehozása 105
Részletgazdag területek létrehozása Poly Meshen 111
Összetett objektumok modellezése: a klasszikus gőzmozdony 118
Tanácsok a poligonos modellezéshez 141
Összefoglalás 141
5. fejezet
NURBS modellezés 143
NURBS létrehozási módszerek 143
NURBS modellezés: a Red Rocket létrehozása 153
NURBS felületek szerkesztése 201
Poligonok létrehozása NURBS felületalkotással 204
NURBS-ök poligonokká alakítása 205
Patch modellezés: a gőzmozdony egyik részlete 206
NURBS-ök formázása az Artisan modullal 218
Összefoglalás 220
6. fejezet
További modellezési lehetőségek: deformerek és subdivek 221
Modellezés egyszerű deformerekkel 221
A Lattice deformer 225
Animálás ketrecen keresztül 229
Subdivek 232
Teáskanna felépítése 236
Összefoglalás 243
7. fejezet
Shade-elés és textúrázás a Mayában 245
Shade-elés a Mayában 245
A shaderek típusai 246
A shaderek tulajdonságai 249
A fejsze textúrázása 252
Textúrák és felületek 262
A Red Rocket modell textúrázása 269
UV koordináták, poligonok és képek: a körte színezése 279
Összefoglalás 283
8. fejezet
Bevezetés az animációba 285
Kulcskocka-animáció: labda pattogtatása 285
A fejsze elhajítása 292
Objektum lecserélése egy másikra 307
Repülő szöveg animálása 309
A gőzmozdony előkészítése, 1. rész 313
Katapult animálása 316
Összefoglalás 321
9. fejezet
További animációs eljárások 323
Csontvázak és kinematika 323
Alapvető kapcsolatok:
Set Driven Key vezérlés 357
Alkalmazás: a gőzmozdony előkészítése 360
Összefoglalás 367
10. fejezet
Bevilágítás a Mayában 369
Bevilágítási alapfogalmak 369
Maya-fények 373
Fények objektumokhoz kapcsolása 380
Árnyékok hozzáadása 381
Lágy árnyéktérképek mental ray renderelővel 385
mental ray bevilágítás 386
Global Illumination mental ray rendereléssel 388
Megvilágítási effektek 392
A Red Rockét jelenet bevilágítása 396
További gyakorlatok 400
A fények használatára és animálásukra
vonatkozó tanácsok 400
Összefoglalás 402
11. fejezet
Renderelés a Mayában 403
A renderelés beállítása 403
Renderünk előnézete: a Render View ablak 412
Kamerák használata 417
Bemozdítás 421
Kötegelt renderelés 421
A borospalack renderelése 422
mentái ray for Maya 426
Renderrétegek 430
Ambient Occlusion 439
Final Gather 446
A Red Rockét renderelése 449
Összefoglalás 466
12. fejezet
Dinamika a Mayában 467
A dinamika áttekintése 467
Merev és rugalmas testek dinamikája 468
Animálás dinamikával: a biliárdasztal 471
Részecskedinamika 480
Részecskeeffekt animálása: a gőzmozdony füstje 486
Bevezetés a festési effektekbe 493
Összefoglalás 496
Hogyan tovább? 497
Függelék 499
Tudnivalók a CD mellékletről 499
A CD melléklet tartalma 499
Rendszerkövetelmények 499
A CD melléklet használata 500
Hibakeresés 500
Szójegyzék 502
Tárgymutató 509

Dariush Derakhshani

Dariush Derakhshani műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dariush Derakhshani könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv