1.035.475

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Grundlagen des Marketing

A marketing alapjai - Ein Handbuch für Marketingfachleute mit zahlreichen Aufgaben und Fallstudien/Kézikönyv marketingszakemberek számára számos feladattal és esettanulmánnyal

Szerző

Kiadó: Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler
Kiadás helye: Wiesbaden
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 615 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Német  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 3-409-36372-6
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Részlet az előszóból magyar nyelven:

"Ezen könyv több, mint tíz évnyi, egy Németországban és egész Európában is megtalálható amerikai vegyikonszern marketingigazgatói tapasztalatának, valamint majdnem ugyanilyen hosszú, az üzletemberek távoktatásában szerzett tanítási tapasztalatnak az eredménye. Egyrészt saját szakmai eredményeim, másrészt tanítványaim saját sikerei meggyőztek arról, hogy jól választottam ki a marketing lényegi pontjait."

A jól tagolt könyv négy nagyobb fejezet köré szerveződik:

- A marketing fogalmának alapjai
- A marketing szervezése
- A marketing működése: a marketinges eszközök
- A marketing-mix

Dr. Heinz Nagtegaal

Dr. Heinz Nagtegaal műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Heinz Nagtegaal könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Grundlagen des Marketing Grundlagen des Marketing

A címlapon tulajdonosi bejegyzés látható.

Állapot:
4.580 Ft
2.290 ,-Ft 50
11 pont kapható
Kosárba
konyv