1.035.475

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A West cigaretta bevezetésének története és kommunikációs problémái (1993-1997 között)

Szakdolgozat - Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak

Szerző

Kiadó: Magánkiadás
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 75 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A West cigarettacsalád immár 10 éves múltra tekint vissza a magyar piacon. A termék túljutott már a bevezetési szakaszon, az érettséget is elérte, "megkapaszkodott" a magyar dohánypiacon.... Tovább

Előszó

A West cigarettacsalád immár 10 éves múltra tekint vissza a magyar piacon. A termék túljutott már a bevezetési szakaszon, az érettséget is elérte, "megkapaszkodott" a magyar dohánypiacon. Diplomamunkámban a bevezetés első 5 évéről írok. Célom az, hogy rövid betekintést nyújtsak ezen folyamat hátterébe, különösen előtérbe helyezve a termékhez kapcsolódó marketingkommunikációs stratégiát és a felhasznált eszközöket. Kiemelten foglalkozom a marketingkommunikációs mix ill. a promóciós mix elemeivel, hiszen kiemelten fontos helyet foglalnak el a dohányreklámozásban.
A dohányreklámozás korlátozottsága miatt a marketingkommunikációs mix elemei közül a klasszikus reklámeszközökkel kevésbé élnek a gyártók, viszont annál nagyobb hangsúlyt fektetnek a személyes eladásra és az eladásösztönzésre, az utóbbi időben a Public Relations-re is egyre koncentráltabban odafigyelnek. Vissza

Tartalom

Bevezetés4
A Reemtsma cég bemutatása5
A Reemtsma Hamburg rövid története5
A Reemtsma a magyar dohánypiacon, piaci konkurenciaviszonyok6
A dohányreklámozás helyzete11
Gazdasági Reklámtörvény11
Gazdasági Reklámtörvény és az Önszabályozó Reklámkódex hatása a reklámra és a reklámeszközökre12
Jövedéki szabályozás13
Dohánygyárak és az egészségügy viszonya14
Dohányrelámozás Európában15
A West Cigaretta bevezetése Németországban17
A West bemutatkozik a piacon17
A West újrapozicionálása18
A West Cigaretta bevezetése Magyarországon21
Az előzmények - piackutatás21
1993. A kezdetek: West Big Box - vagyis egy dobozban öttel több22
A West piaci szereplése23
Értékesítés23
Reklám25
Eladásösztönzés28
A West Big Box - piaci szereplésének elemzése 1993-ban33
Jövőbeni célok34
A West repozicionálása36
Portfólió stratégiák - Portfólió bővítés36
Az 1994. évi kampánysorozat36
Az 1994. évi kampánysorozat elemzése40
Termék és reklámismeretségi kutatás eredményei42
Próbálkozások és lehetőségek 1995-ben44
"Üdvözöljük '95-ben, 95 napig!44
A nyári plakátkapmány elemzése46
A West logo változtatása48
West Techno Club Tour49
Akciók az 1996-os év folyamán51
Eseménymarketing 1996-ban51
Plakátkampány 1996 tavaszán52
West Jackpot promóció55
Médiaeszközök56
Vizuális megjelenítés56
Promóciók57
Direct Marketing57
Az 1996-os év értékelése57
Megújítás (relaunch) 199759
Megújítás kampány60
Forma-162
Eseménymarketing 1997-ben64
1997-es év értékelése66
Összefoglalás67
Irodalomjegyzék71
Táblázatok, ábrák jegyzéke74

Simonidesz Zsolt

Simonidesz Zsolt műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Simonidesz Zsolt könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv