1.035.176

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kalandmesterek könyve

Szerepjáték alapkönyv II.

Szerkesztő
Fordító

Kiadó: Delta Vision Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 280 oldal
Sorozatcím: Dungeons & Dragons - Forgotten Realms
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN: 963-86180-2-7
Megjegyzés: Színes illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető6
A Könyv Felépítése6
Általános irányelvek6
Kerekítések6
Szorzók6
Utolsó megjegyzés6
Kalandmesterkedés7
A Kalandok biztosítása7
A Kalandírás7
Vásárolt kalandok felhasználása7
A játék megismerése7
A világ megalkotása8
Berúgni az ajtót8
Elmélyült mesélés8
A középút8
Egyéb megfontolások9
Az örök hajtóerő10
Mihez kezdjük a túl nagyhatalmú JK-kal11
A szabályok működésének megváltoztatása11
Újdonságok a játékban12
Elkövetett hibák12
Ismerd meg a játékosaidat12
Együtt a játékosokkal13
Játék alapú gondolkodás14
Ismerd meg a JK-kat14
Néhány segédeszköz a játék vezetéséhez14
Ismerd meg a kalandot, és a könyveket15
Ismerd a szabályokat16
Előkészületek16
Diktáld az iramot17
Az izgalmak biztosítása17
Az eredmények meghatározása18
Jól jöhet: jegyzetelési trükkök KM-eknek18
Ellenőrzési lista a játék alkalmakhoz19
Karakterek20
Karakterek meghatározása21
Fajok22
Alfajok22
Fajok megváltoztatása24
Új fajok25
Kasztok27
A karakter-kasztok módosítása27
Új kasztok29
Kiemelt kasztok29
A színfalak mögött: Miért bajlódjunk a karakter-kasztokkal?30
Pokoli szolgáló35
NJK kasztok41
Változat: Első szintű többkasztú karakterek45
Szintlépés46
Első szintűnél fejlettebb karakterek megalkotása48
A karakterek és a körülöttük lévő világ49
Vezetői képességek50
Állat-társ51
NJK-k statisztikái52
A táblázatok alapján alkotott NJK-k53
Véletlenszerű NJK53
Az NJK felépítése az alapoktól53
Az NJK leírása53
Szabad választás54
Megjegyzések az NJK-k tervezéséhez54
Játékvezetés67
Találkozási távolság67
Rejtőzködés és észlelés68
Elszalasztott találkozások68
Harc68
A találkozás kezdete69
Újabb harcosok érkeznek70
Tartsd mozgásban a dolgokat70
Harci cselekedetek71
Támadó dobások72
A színfalak mögött: kritikus találatok73
Sebzés75
Figurák és rácsok használata77
Mozgás78
Különleges képességek80
Alakváltás81
Alternatív látás81
Bénítás és megfékezés81
Betegség81
Bűbáj és sugalmazás82
Ellenvarázs83
Elugrás és javított elugrás83
Elűzés ellenállás83
Energia szívás83
Energia-ellenállás84
Éteriség84
Gyors gyógyulás84
Halál-támadások84
Hideg85
Láthatatlanság85
Légalak86
Lehelet fegyver86
Mágiaellenállás (ME)86
Méreg88
Pszionika89
Regenerálódás90
Rettegés90
Rezgések észlelése90
Sebzéstűrés90
Sötétlátás91
Sugarak91
Szaglás91
Szürkületi látás92
Tekintet támadások92
Testetlenség, anyagtalanság92
Tulajdonság-érték vesztés93
Tűz93
A környezet96
Földcsuszamlások és lavinák96
Vízi veszélyek96
Az éhség és a szomjúság veszélyei96
A magas hőmérséklet veszélyei96
A fulladás szabálya96
A hideg veszélyei97
Időjárási viszontagságok97
Lángra lobbanás97
Egyéb veszélyek99
Időjárás101
A dobás vagy az NF módosítása101
A KM legjobb barátja101
Feladatok meghatározása102
Az általános és a sajátos102
A siker mértéke104
Átlaggal beérni104
Tulajdonság próbák104
Mentődobások105
Mentődobások hozzárendelése105
Nehézségi Fok106
A mágia szabályozása106
A varázslatok hatásainak leírása106
A Jövendölések kezelése106
Új varázslatok107
A sérülést okozó varázslatok sebzés kapacitása107
Szabályváltozat: Varázslat dobás107
Szabályváltozat: Nagy hatalmú összetevők108
Szabályváltozat: Egyéni szörnyek idézése108
Kalandok109
Statikus vagy dinamikus110
Motiváció111
Testre szabott vagy status quo111
Szerkezet112
Jó szerkezet112
Rossz szerkezet112
Az információáramlás112
Találkozások113
Testre szabott vagy status quo113
Mi jelent kihívást?113
Kihívás érték és a találkozások szintje114
Találkozások nehézsége114
Szívósabb szörnyek115
Helyszín116
Jutalmak és magatartás116
Vége (?)116
Epizódszerű vagy folyamatos117
Cselekményszövés117
Tapasztalat kiosztása118
Feljegyzés elkészítése118
JK adatok frissítése118
A labirintus 118
A labirintus, mint egy kaland helyszíne118
A labirintusok típusai118
Labirintusok tulajdonságai119
Falak, ajtók és az érzékelés varázslatok124
Akadályok, veszélyek és csapdák126
Labirintusok ökológiája130
A színfalak mögött: Csapdák130
Barangoló szörnyek132
Labirintus szintje133
A térkép és a jelmagyarázat133
Találkozások a véletlenszerű labirintusokban134
Találkozások erősítése136
Egy labirintus minta140
A kolostor pincéje és a titkos kripták142
Példajáték145
Statisztikák jegyzéke145
Vadonbeli találkozás táblázatok elkészítése148
Példa: A Sötét hegyek152
Települések153
Közösségi vagyon és a népesség153
A közösség hatalmi központja153
Száz kalandötlet154
Hatóságok155
NJK-k a közösségben155
Fajok szerinti népességeloszlás156
Kampány157
A kalandozó csapat158
A kampány kezdete158
A kampány fenntartása158
Háttér158
Szabályváltozat: fenntartási költség158
Építs a múltra159
Egyéb témák a kampányokkal kapcsolatban160
Az NJK-k162
A világ összes lakója162
Ellenségek162
A színfalak mögött: Nagyszerű módszerek a szabályok megszegésére162
Barátok163
NJK varázshasználat165
NJK-k hozzáállása165
NJK-k személyiségjegyei165
Hajók166
Szállítmányozás167
Épületek167
Ostromgépek168
A világ megalkotása169
Földrajz170
Éghajlat és domborzat170
Ökológia170
Demográfia170
A színfalak mögött, avagy mennyire valós a fantáziavilágod?170
Gazdaság171
Pénzrendszer171
Adók és dézsma171
Pénzváltók171
Kereslet és kínálat171
Politika172
Politikai rendszerek172
Kulturális irányzatok173
Magasabb szintű karakterek173
Jogi ügyek173
Társadalmi osztályok173
Hódítás a D&D-ben174
Egyéb veszélyek175
Vallás175
A Panteon és a kalandok175
Új istenek teremtése176
Varázslat176
Varázseszközök177
Babonaság177
A mágia korlátozása177
Társadalom/kultúra177
Ázsiai kultúra177
Ázsiai fegyverek177
TECHNOLÓGIA178
Eltérő mágia180
Jutalom181
Tapasztalat181
Szokványos jutalmak181
Találkozások szintjének módosítása183
Szabályváltozat: Gyorsabb vagy lasabb tapasztalás184
Szabályváltozat: Szabad tapasztalat184
Szabályváltozat: Történeti jutalmak184
A színfalak mögött: Tapasztalati pontok185
Tapasztalati levonások186
Kincs187
Szörnyek kincse187
Egyéb kincsek188
Kincstípusok188
Egyéb jutalmak189
Varázstárgyak191
A varázstárgyak kezelése192
Varázstárgyak a kincsek között192
Megjelenés192
Tárgyak azonosítása193
Tárgyak használata193
Mentődobás a varázstárgyak hatásai ellen195
Varázstárgyak sérülései195
A színfalak mögött: A módosítók összeadása195
Mágikus módosítók196
Intelligencia196
Elátkozott tárgyak196
Töltetek, adagok, valamint több töltet és használata196
Új varázstárgyak197
Varázstárgy leírások197
Varázstárgyak nevei198
Véletlenszerű varázstárgyak198
Vért198
Fegyverek203
Varázsitalok210
Gyűrűk212
Vesszők216
tekercsek220
Botok225
Pálcák227
Varázslatos tárgyak228
Intelligens tárgyak252
Az intelligens tárgyak jelleme252
A tárgy által beszélt nyelvek253
Intelligens tárgyak képességei253
Különleges rendeltetésű tárgyak254
Tárgyak egója254
Tárgyak a karakterek ellen254
Átkozott tárgyak255
Gyakori átkok leírása255
Különleges átkozott tárgyak257
A színfalak mögött: Elátkozott tárgyak a játékban257
Ereklyék260
Kisebb ereklyék260
Nagy hatalmú ereklyék265
Varázstárgyak készítése267
Mestermunka minőségű tárgyak268
A színfalak mögött: Varázstárgyak értéke aranyban268
Különleges anyagok269
Vértek készítése269
Fegyverek készítése270
Főzetek készítése270
Gyűrűk készítése271
Tekercsek készítése271
Vesszők, jogarok készítése272
Botok készítése272
Pálcák készítése272
Varázslatos tárgyak készítése272
Intelligens tárgyak készítése273
Új képességek hozzáadása273
Függelék: Gyorsan kereshető táblázatok274
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv