kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Oktatási Minisztérium |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Kapcsos keménykötés |
Oldalszám: | 289 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 30 cm x 30 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | A kapcsos könyv a Comenius 2000 programja I-IV., VII-VIII. fejezetet tartalmazza, az V-VI. fejezeteket (Comenius 2000 program II. intézményi modell) nem. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
I. Középpontban a minőség - a minőségfejlesztés oktatáspolitikája | |
II. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program modelljeinek általános bemutatása | |
III. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. intézményi modellje - "Partnerközpontú működés" - modell-leírás | |
IV. Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program bemutatásához, illetve az I. intézményi modell - "Partnerközpontú működés" - leírásához | |
V. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program II. Intézményi modell - teljes körű minőségirányítás | |
VI. Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program II. Intézményi modell - teljes körű minőségirányítás - leírásához | |
VII. Minőségmenedzsment rendszerek áttekintése | |
VIII. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. és II. intézményi modelljének bevezetéséhez ajánlott módszerek rövid bemutatása | |
Bevezetés a minőségfejlesztésről való gondolkodásba | |
Mit gondolunk a minőségről | 1 |
Ki mondja meg, hogy mi a minőség? | 2 |
Mit tehetünk a minőségért? | 6 |
A partnerközpontúságról | 8 |
Együtt - magasabb szinten | 10 |
Hogyan kezdjünk hozzá a minőségfejlesztéshez? | 12 |
Hogyan dolgozzunk együtt? A team-munkáról | 14 |
Újfajta vezetői felelősség | 16 |
Hogyan építsünk erősségeinkre? | 17 |
Hogyan tanuljunk másoktól és egymástól? | 18 |
Hogyan változik az intézmény élete, ha belekezd a minőségfejlesztésbe? | 21 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program | |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program célja | 1 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program stratégiai célkitűzései intézményi szinten | 3 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program stratégiai célkitűzései fenntartói és ágazati szinten | 4 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program alapelvei | 6 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program jövőképe | 7 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program felépítése, szerkezete | 8 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program intézményi szintjének modelljei | 12 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program fenntartói szintjének modelljei | 19 |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. Intézményi modellje - "Partnerközpontú működés" - modell-leírás | |
Nyitott önértékelés | 1 |
Az érdekelt felek azonosítása | 2 |
Az érdekelt felek igényeinek és elégedettségének felmérése | 3 |
Az igények elemzése | 4 |
A célok és prioritások meghatározása, illetve módosítása | 5 |
Intézkedési terv készítése | 6 |
Az intézkedési tervek megvalósítása | 6 |
Az intézkedési tervek megvalósításának értékelése | 7 |
Korrekciós terv készítése és megvalósítása | 7 |
Irányított önértékelés | 7 |
Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program bemutatásához, illetve az I. intézményi modell - "Partnerközpontú működés" - leírásához | |
A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. és II. intézményi modelljének bevezetéséhez ajánlott módszerek rövid bemutatása | |
Bevezető | 1 |
Adatfeldolgozási technikák | 3 |
Mintavételi eljárások | 6 |
Összehasonlító elemzések | 8 |
Fókuszcsoportos felmérés | 10 |
Kérdőíves felmérés | 13 |
A partnerek azonosítása | 15 |
Személyes interjúk | 17 |
Szülői interjúterv | 19 |
Tanulói interjúterv | 21 |
Vezetői interjúterv | 24 |
Vezetői helyzetértékelő kérdőív | 26 |
A team-munka alapelvei | 28 |
Trendvizsgálat | 31 |
SWOT-elemzés | 33 |
Fontosság/megfelelés diagram | 36 |
A gyerekek elégedettségének, elvárásainak vizsgálata óvodában | 37 |
Klímateszt | 39 |
A SWOT-PEST analízis kombinált alkalmazása | 41 |
Hogyan dolgozzunk teamben? | 45 |
7S módszer | 48 |
A célmeghatározás folyamatának támogatása | 51 |
Az intézkedési tervek értékelése és korrekciója radardiagram segítségével | 54 |
Segédanyag az I. intézményi modellt bevezetők számára a partneri igény- és elégedettségmérés és igényelemzés munkaszakaszaihoz | 57 |
Erőtérelemzés | 60 |
Cédulázás | 61 |
Ötletroham (brainstorming) | 61 |
A 635 módszere | 62 |
Szempontmátrix | 62 |
Módszertani tábla | 63 |
Hatáselemzés - Pareto-elv | 63 |
Ok-okozati elemzés - halszálkadiagram (Ishikawa diagram) | 64 |
Fadiagram | 64 |
KJ-S diagram | 67 |
Az irányított önértékelés módszertana | 69 |
Folyamatleltár, folyamattérkép, valamint folyamatszabályozás kidolgozási és bevezetési ütemtervének készítése | 72 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.