1.035.535

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2006. augusztus-szeptember

A kommunikációs szakma lapja/XV. évfolyam 8-9. szám

Szerkesztő

Kiadó: Geomédia Kiadói Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 82 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Néhány hónappal ezelőtt, a Kreatív Reggeli Gondolatok nevű rendezvényének témája a bulvármédia volt. A beszélgetésen a résztvevők komoly elméleti vitába bocsátkoztak, köszönhetően Szabó Zoltán, a... Tovább

Előszó

Néhány hónappal ezelőtt, a Kreatív Reggeli Gondolatok nevű rendezvényének témája a bulvármédia volt. A beszélgetésen a résztvevők komoly elméleti vitába bocsátkoztak, köszönhetően Szabó Zoltán, a Kreatív állandó munkatársa egy provokatív felvetésének kapcsán, tudniillik, hogy miért nem csinál senki "belemenős" bulvárt Magyarországon. A jelenlévők többsége - kiadói szakemberek, médiaügynökségi munkások, kutatók - azt hangoztatták, hogy a hazai piac, a fogyasztók nem igazán vevők erre a műfajra. Hogy a hazai olvasók/fogyasztók a "simogatós", sztárpletykás bulvárt szeretik, az angolszász piacokon sokkal népszerűbb beszólós/csipkelődős/leleplezős irány túl sok nekik.
A jelenlévők kisebbsége, köztük e lap munkatársai azt fejtegették, hogy a hazai bulvárpiac - bárki is fog emiatt kulturális exodust kiáltani - kisebb robbanás előtt áll. Hiába simogatja ugyanis a Story és a Best, de még a Blikk vagy a Napi Ász is a vélt és valós hazai sztárvilág fejecskéjét szeretettel, ha például az Indexen időről időre nagyokat harapnak beléjük. Az embereket jobban érdekli a sertésmód randalírozó Stohl András, mint a családjával Balatonfüreden nyaraló Stohl András, ez nem kérdés.
Hiába gondolják azt a médiatervezők, hogy az Index vagy még inkább olyan - látszólag láthatatlan értelmiségi, ám a bulvártematikát igencsak kedvelő - médiumok, mint mondjuk a Matula vagy a Subbacultcha a bulvár "hagyományos" hatóköréhez képest jelentéktelen számú embert érnek el. Látszólag igazuk van, valójában tévednek. A bulvár ugyanis - majdnem - mindenkit érdekel, így többnyire a véleményformálókat is, pont azokat, akiket az említett csatornák megcélozna és megtalálnak. Márpedg a jelen médiája hálózatalapon működik: elég egy tucat embernek tudnia valamiről ahhoz, hogy az holnapután tízezrek témája legyen. Ha az Index bulvárosodik, márpedig bulvárosodik, akkor a lapok bulvárosodása is gyorsulni fog, és épül a piac az újabb tartalmak számára. Vissza

Tartalom

Nemzetközi hírek6
Könyv8
Vélemények - Kreatív álláspont10
Vélemények - Nézőpont10
Vélemények - Olvasói levelek12
Vélemények - Körkérdés14
Mi volt a legutóbbi jelentős márkaélménye?14
Portré16
Erdélyi Zsolt: A magyar reklámszakma nem létezik16
Fókusztéma - Kommunikációs szakmai képzés20
Alig van formális képzés reklámügynökségi munkákra20
Versenyképes a magyar marketinges képzés24
Reklám 28
Cannes 2006: Újmédia rulez!28
A magyarok többsége kedveli a hazai reklámszpotokat30
Reklámfilm: Szentkirályi-szpot34
Reklámvizsga36
Publicisztika - Lakossági fórum37
Az Art Directors Club Hungary oldala38
Melléklet: Márkák és fesztiválok41
Kevés a fantáziadús márkamegjelenés a fesztiválokon42
Volt Fesztivál43
Hegyalja fesztivál44
EFOTT45
Művészetek völgye46
Sziget fesztivál47
Önismétlő márkarendezvények idén nyáron48
Trend50
Három új kávéházlánc lépett be a magyar piacra50
A piac tanítása a kártyatársaságok elsődleges célja54
Ár- és színháború a dohánypiacon58
Public relations60
Kevés az igazságügyi szakértő a kommunikáció, a média és a pr területén60
Média64
Kemény tárgyalások folynak a Posta és a Médialog között64
Mérleg - Vodafone 3G-kampány66
Publicisztika - I Heart Media68
Médiamustra - Friss médiatermékek szemléje70
Műhely72
A kommunikáció mellett értékesítésre is jók a harmadik generációs honlapok72
Ritkán vizsgálják a megrendelők a szponzoráció hatékonyságát76
Társasági rovat79
Kreatív katalógus80
Cégindex - Névmutató81
Ajánló81
K&V: Gubás Tímea82
PluszMínusz82
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv