1.035.460

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hab a tortillán

Alkalmazzuk ésszerűen az új marketinget!

Szerző
Szerkesztő
Fordító

Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 295 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 13 cm
ISBN: 978-963-9686-64-9
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

„Lássuk csak azt a híres új marketinget! Csináljunk mi is blogot, YouTube videókat, MySpace-es és iWiW-es profilt, hirdessünk a Google AdWords-szel... Mindegy, csak legyen modem és látványos."
SIETH GODIN HAB A TORTILLÁN
De álljunk csak meg! Ez így nem fog menni. Seth Godin szerint a fenti módszerek ideális esetben úgy egészítik ki a sikeres üzletet, ahogyan a tortát a finom hab. Ha az ínycsiklandó tortaszeleteket meggyel szórjuk meg, majd leöntjük csokimázzal és tejszínhabbal, senki nem tud neki ellenállni. De mi van, ha a mi üzletünk, cégünk nem torta? Ha nem illeszkedik zökkenőmentesen az új marketing a cégünk hagyományos tevékenységéhez? Ha a tortaszelet helyett egy fokhagymás tortillát öntünk nyakon a finom édes tejszínhabbal...? Brrr!
Nem meglepő, hogy a hagyományos marketing hanyatlásával néhány új taktika (a hab) egyre vonzóbbnak tűnik. Csakhogy ezek aligha működnek olyan megszokott termékek (tortilla) esetében, amelyek még jövedelmezőek ugyan, de már nem tematizálják a... Tovább

Fülszöveg

„Lássuk csak azt a híres új marketinget! Csináljunk mi is blogot, YouTube videókat, MySpace-es és iWiW-es profilt, hirdessünk a Google AdWords-szel... Mindegy, csak legyen modem és látványos."
SIETH GODIN HAB A TORTILLÁN
De álljunk csak meg! Ez így nem fog menni. Seth Godin szerint a fenti módszerek ideális esetben úgy egészítik ki a sikeres üzletet, ahogyan a tortát a finom hab. Ha az ínycsiklandó tortaszeleteket meggyel szórjuk meg, majd leöntjük csokimázzal és tejszínhabbal, senki nem tud neki ellenállni. De mi van, ha a mi üzletünk, cégünk nem torta? Ha nem illeszkedik zökkenőmentesen az új marketing a cégünk hagyományos tevékenységéhez? Ha a tortaszelet helyett egy fokhagymás tortillát öntünk nyakon a finom édes tejszínhabbal...? Brrr!
Nem meglepő, hogy a hagyományos marketing hanyatlásával néhány új taktika (a hab) egyre vonzóbbnak tűnik. Csakhogy ezek aligha működnek olyan megszokott termékek (tortilla) esetében, amelyek még jövedelmezőek ugyan, de már nem tematizálják a közbeszédet: ilyen a Ford teherautó, a Barbie baba vagy a Cheerios müzli. Ha a Budweiser 40 millió dollárt költ arra, hogy saját online televíziót hozzon létre - no, ez aztán a hab a tortillán! Nem hoz többet a konyhára, és még a régi fogyasztóknak is belefájdul a fejük...
A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem. Vissza

Tartalom

Beköszöntő 9
Habos torta? 11
Hab a tortillán 15
Térjünk a lényegre! 17
Elöljáróban 23
1. rész: Képzeljünk el egy tortillát - habbal! 25
2. rész: A 14 trend 79
1. trend
A gyártók és fogyasztók közötti közvetlen
kommunikáció és kereskedelem 81
2. trend
A fogyasztók és független szervezetek hangja egyre
messzebbre hallatszik 105
3. trend
Ahogy erősödik a zaj, úgy nő az igény
a tiszta hangra 123
4. trend
Az óriási kínálat miatt egyre lankad
a fogyasztók figyelme 135
5. trend
A hosszú farok 141
6. trend
A kiszervezés 155
7. trend
Google, a mindentudó 161
8. trend
Végtelen számú kommunikációs csatorna 167
9. trend
Közvetlen kommunikáció és kereskedelem
fogyasztó és fogyasztó között 177
10. trend
Hiányból bőség, bőségből hiány 183
11. trend
A nagy ötletek diadala 197
12. trend
Amikor a mennyiség átcsap minőségbe 205
13. trend
Mi vagyunk a gazdagok 211
14. trend
A kapuőrök hazamentek (vagy legalábbis újak jöttek) 217
3. rész: Minden összeáll 227
Esettanulmányok 247
Zárszó 285
Köszönetnyilvánítás 287
Név- és tárgymutató 291

Seth Godin

Seth Godin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Seth Godin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv