1.035.515

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Acta Periodica 6.

Scientific journal of College for Modern Business Studies in Tatabanya/No.: 6 (1/2010)

Szerző

Kiadó: Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Kiadás helye: Tatabánya-Budapest-Székelyudvarhely
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 168 oldal
Sorozatcím: Acta Periodica
Kötetszám: 6
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, egy német nyelvű cikkel. Megjelent 300 példányban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

2009, a „Kreativitás és Innováció Európai Éve"-ként vonul be a gazdaságtörténetbe. Miért vált fontossá ez a két terület az Európai Unióban és miért szerepeltette kiemelt eseményei között - a... Tovább

Előszó

2009, a „Kreativitás és Innováció Európai Éve"-ként vonul be a gazdaságtörténetbe. Miért vált fontossá ez a két terület az Európai Unióban és miért szerepeltette kiemelt eseményei között - a tudomány ünnepi rendezvénysorozatában - a Magyar Tudományos Akadémia?
A válasz egyszerű: a kreativitás, az innováció mind a személyes fejlődésben, mind pedig a nemzetgazdasági növekedésben fontos szerepet tölt be, ezért jelentőségének tudatosítása eminens feladat. Különösen fontos ez az ifjúság, a fiatalok körében. Jó, ha már tanulmányaik során magukévá teszik a „Képzelj! Alkoss! Újíts!" jelmondatot és ez a gondolkodás kihat teljes életpályájukra is.
A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája örömmel vállalja fenti célok elérésének támogatását - ennek adott fórumot a tudománynapi rendezvénysorozata - és tudományos, kutatói tevékenységének eredményei is azt bizonyítják, van értelme a folyamatos megújulásnak. 2010-től a MÜTF az alapképzésen (BSc.) túl, már mesterszakon (marketing MSc) is várja tudásra vágyó hallgatóit.
De nem csak a főiskola tanárai és diákjai adtak számot eredményeikről, a Neumann János Számítógép-tudományi Társasággal, és a KEM Munkaadók és Gyáriparosok Szövetségével közös rendezvényen a régió és országos szervezetek képviselői, de külföldi partnerintézmények előadói is bizonyították, van tennivaló és szükség is ezen a területen.
Így képet kaphattak a résztvevők a magyar nagyvállalatok innováció képességéről, az innováció és társadalmi felelősségvállalás összefüggéseiről egy kereskedelmi vállalatnál (SPAR), a tudásmenedzsmentről (OVITAS), az innováció és a regionális fejlesztések kapcsolatáról (Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közalapítvány), a kreativitásról a művészetben (Tatabányai Múzeum - fotóművészet) vagy éppen a tehetséggondozásról egy diák szemével (MÜTF).
A szekciók további részleteket (pl. innováció az agrármarketingben; e-kereskedelem; nyelvtanulás; vállalkozó egyetem; élelmiszerfogyasztói szokások; környezettudatos marketing; helyi élelmiszerellátó rendszerek(Japán); önkormányzati kommunikáció; felnőttképzés és LLL...stb) villantottak fel egyes szakterületekről, megerősítve azt, hogy csak fáradtságos munkával lehet új és újabb eredményeket elérni. Egyidejűleg érdemes figyelni az ősi kínai mondásra is: "Elmondod elfelejtem, Megmutatod, tán megjegyzem. Ha együtt csináljuk, megértem."
Vissza

Tartalom

Prof. Dr. Habil Gaál Béla:
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Köszöntöm az olvasót! 9
Mgr. Attila Pólya, PhD.:
Nem hagyományos módszerek használata az oktatásában a Közgazdaságtudományi Egyetem Kereskedelmi Karán Pozsonyban 11
Prof. Dr. Habil Gaál Béla Főiskolai tanár
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
A marketing jelentősége 2010-ben 19
Dr. Galántainé Dr. Máté Zsuzsanna:
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
A társasági adó, mint fő adóverseny terület 29
Ján Hudec - Ivan Samík:
Faculty of Economics, Department of Quantitative Methods and Information Technology
E-contentfor public 51
Prof. MBA Ing. Jaroslav Kita, PhD., Assoc.Prof.. Marta Grossmanová, PhD., MBA. Pavol Kita, PhD.:
The University of Economics in Bratislava Faculty of Commerce
The Importance of Innovated Offer in the Recent Conditions of the Slovak Industrial Enterprises from the point of view of Customer-Supplier Relations 63
Jamal Hasan:
University of Economics in Bratislava Faculty of Commerce, Department of Business Information Technology
Freeware Joomlafor professional E-commerce page 79
Dr. Nagy Gyula:
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Gazdálkodás és Menedzsment Tanszék docense
College for Modern Business Studies
Válságokozó banki innovációk - innovatív válságkezelés? 89
Peter Laco:
Ing. Peter Laco, PhD. The Faculty of Economics, Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovakia
Innovations in Corporate Internet Usage 113
Seresová Katarína:
Mgr. Katarína Seresová, PhD. Wirtschaftsuniversitat, Institutfür Fremdsprachen, Lehrstuhlfür deutsche Sprache
Einstufungstesten der Studenten im Rahmen der Lernplattform Moodle
Classification Tests ofStudents on the Platform of Moodle 123
Tímea Kovács:
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
The applicability of the optimality theory for bilingual grammar for the description of code-switching patterns int he Hungarian-American community in North Carolina, USA 129
Ing. Viera Tomisová:
Ing. Viera Tomisová The Faculty of Economics, Matej Bel University
Innovative Approaches in Corporate Databases
MS Access 2007 145
Vitéz Éva:
Éva Vitéz Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Modern Hephaistos - avagy az innovatív hallgató 153
2009 A KREATIVITÁS ÉS INNOVÁCIÓ EURÓPAI ÉVE 167
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Acta Periodica 6. Acta Periodica 6. Acta Periodica 6.
Állapot:
880 Ft
440 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba
konyv