1.035.200

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Angol nyelv a Taxus Learning forradalmi módszerrel

Hogyan gondolkodjunk idegen nyelven - szótár nélkül, - nyelvtan nélkül, - magolás nélkül

Szerző
Fordító

Kiadó: TAXUS International Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 144 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 27 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A TAXUS Learning® az idegen nyelvek elsajátításának forradalmian új módszere, amely az idegen nyelven való gondolkodás kifejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Kezdőknek, az örök kezdőknek és a... Tovább

Előszó

A TAXUS Learning® az idegen nyelvek elsajátításának forradalmian új módszere, amely az idegen nyelven való gondolkodás kifejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Kezdőknek, az örök kezdőknek és a haladóknak egyaránt ajánlott, korra való tekintet nélkül, tehát még a gyerekeknek is. Sokan ugyanakkor azzal érvelnek, hogy már túl idősek a nyelvtanulásra, azonban a mi módszerünkkel bárki képes lehet egy idegen nyelvet elsajátítani.
Gondolkodjunk el a következő tényeken.
Az első osztályba induló gyerekek általában örülnek az iskolának. Az iskolalátogatás második felében azonban ez az érzés már megváltozik. Mindenkinek közülünk az iskolában kötelezően tanulnia kellett legalább egy nyelvet, különböző felmérések alapján azonban azt 19 egyén a 20-ból nem sajátítja el megfelelőképpen. Hogyan lehetséges ez?
E jelenség oka egyértelműen az iskolai rendszerben kereshető, amely által a valódi nyelvi tudás helyett nem megfelelő nyelvi megszokásokat és „komplexumokat" ismertünk meg. Az iskolában a nyelvoktatás a gyors ismétlésen, vagyis a magoláson alapul, azonban a képzelőerőnk kihasználása és az utánzókészségünk felhasználása sokkal produktívabban állítható a nyelvtanulás szolgálatába.
Kétségkívül Ön is képes megtanulni angolul írni, olvasni, megérteni az angol nyelvet. Hiszen ez egyszer már megtörtént, mégpedig az anyanyelve estében, úgyhogy most óriási előnnyel rendelkezik. Ön tehát már képes összehasonlítani azt, ami az Ön számára új azzal, amit már ismer. így gyorsabban megtanulja azt, amit akar. Ismétlem: azt, amit akar. Ugyanis akarni kell. Mikor én iskolaköteles voltam, nem szerettem tanulni. Ráadásul, rögtön az első német órán 20 másik társam előtt kellett hangosan elsorolnom olyan szavakat, melyekről fogalmam sem volt, mit jelentnek, s 3 nap alatt megtanulni azokat fejből.
Az emberek 95% tehát az iskolában nem tanulja meg az adott nyelvet. Akkor tehát valamilyen nyelvtanfolyammal próbálkozzunk? Most próbáljunk meg úgy elmélkedni, mint általában azok az átlagemberek szoktak, akik elhatározzák, hogy megtanulnak angolul.
"Szeretnék angolul tudni, de:
- nem akarok hetente 2x a tanfolyam óráira bejárni (egy út minimum 20-30 percig tart + 1,5 óra maga a tanítás),
- nem igazán megfelelő az idő, nem tudok ott lenni minden tanítási órán, otthon (a munkahelyemen) szeretnék tanulni,
- a jó tanfolyamok viszonylag drágák- úgy 70 000 HUF félévente és a következő félévre ismét, amennyiben olcsóbbak, az már gyanús,
- nem akarok osztálytársakat, ha a tanfolyamon 10-en vagyunk, akkor a pénzem 9/10-e az ablakon fölöslegesen kidobott pénz,
- más időpontokban szeretnék tanulni, például korán reggel vagy késő este, vagy a hétvégén és nem hétfőn és szerdán pontosan 17.30-tól 19.00-ig,
- és mi van akkor, ha rossz oktatóba botlok,
- nem akarom, mint a suliban, a szavakat és a grammatikát magolni,
- legyen a családomnak is haszna a tanfolyamból, mégpedig úgy, hogy csak egyikünket fizetjük be,
- mi lenne, ha más tevékenység végzése közben tudnék tanulni, például kétkezi munka mellett, autóban, vezetés alatt vagy éppen a számítógép mellett,
- ha további egyéneket hozok a tanfolyamra, jutalmat szeretnék kapni."
Létezik olyan tanfolyam, amelyik ezeket a feltételeket teljesíti?
A TAXUS Learning® minden bizonnyal. A módszerünk segítségével 4 113 szót sajátíthat el 7 960 mondat segítségével, s mindezt szótárazás és nyelvtani szabályok magolása nélkül! A 141 oldalon megmagyarázzuk, miért nem használunk szótárt. Összehasonlításképpen, az emberek 80 %-a általában 700 szó birtokosa, s egy átlagos film pl. 1800 szót tartalmaz. Oktatóanyagunk 12 CD-n 14 óra terjedelemben több mint hatvanezer szót tartalmaz. Ezenfelül a TAXUS Learning® módszer a hagyományos oktatási módszereknél szükséges aktív tanulási időt annak a 20%-ra csökkenti. A hagyományos módszerrel szemben a passzív nyelvtanulást alkalmazza azokban az üres pillanatokban, amikor mással foglalkozik éppen és kihasználja az emberi agyműködés, valamint a megfelelő motivációk adta lehetőségeket.
A TAXUS Learning® módszer tehát áttörést jelent a nyelvoktatás terén. Saját magamon alkalmaztam. 36 éves koromig állítottam, hogy nincs jó nyelvérzékem, nyelvtanulásra alkalmatlan vagyok. Ma már ezt azonban nem állítom és tudom, hogy főleg két tényezőn múlik egy nyelv elsajátítása: az egyéni hozzáálláson és a helyes módszeren. A megfelelő szabályok betartása mellett valóban mindenki megtanulhat angolul.
A kilencvenes évek elejétől foglalkozom az egyéni fejlődés kérdéseivel, több társaságnak, sikeres egyénnek tartottam előadást ebben a témában, számtalan könyvem jelent meg erről a problémakörről. Az állításaimat a gyakorlat is igazolta. Először magamat használtam fel kísérleti alanyként, majd az ebből származó tapasztalataimat szemináriumokon adtam tovább. Jelenleg több országban gazdasági társaságok vezetője vagyok. Minden pozitív tapasztalatom, amely az egyén fejlődéséből származik, ebben a nyelvi módszerben összegzésre lelt.
A szerzőtársam, Martina Královicová, négy idegen nyelvet beszél. Kettőt az iskolában sajátított el, s bármennyire is használja azokat, nem képes azon a nyelveken gondolkodni, habár azok nyelvtani szabályait kitűnően ismeri. Minden esetben azonban fordít. A másik két nyelvet egyénileg sajátította el, s nemcsak kitűnően tudja alkalmazni azokat, de azon a nyelveken is gondolkodik. Miért van ez így?
Egyszerűen, mert a másik két nyelv esetében azt a módszert választotta, amely ebben a könyvben található. Vissza

Tartalom

Előszó...........................................................................................3
Az iskolák tanítási rendszere és annak hibái..............................................................4
Miért ne magoljunk?................................................................................5
Milyen hozománya lehet az Ön számára a Taxus Learning® módszernek?.......................5
Az emberi emlékezőtehetség - Hogyan tanuljunk?........................................................6
Bizonyos érzéki benyomások egyidejű csatolása..........................................................7
Az "AHA effektusok"...............................................................................7
A Taxus Learning® módszer leírása...................................................................8
Gyakorló szövegek
1. lecke A - Válás (vmvé) megismertetve..........................................................9
B - Az emberi test, nagybácsi Charles..................................................... 17
2. lecke A -Hol vagyunk mi menő -ra szabadság?.....................................24
B - Csomagolás.......................................................................31
3. lecke A - A vonat út - vidék - 1. rész..........................................................38
B - A vonat út - vidék - 2. rész ..........................................................45
4. lecke A - -Ban London - 1. rész...............................................................53
B - -Ban London - 2. rész...............................................................60
5. lecke A - -En a repülőgép....................................................................67
B - Szállás -ban a hotel.................................................................73
6. lecke A - -Ban a bár........................................................................80
B - Étterem..........................................................................87
7. lecke A - Az áruház........................................................................94
B-Strand.......................................................................... 102
8. lecke A - Csináló üzlet - 1. rész..............................................................110
B - Csináló üzlet - 2. rész..............................................................116
9. lecke A - Az út kirándulás..............................122
B - -Nál az orvosé (hely) (Az orvosnál).................................... 130
Hogyan járjunk el a Taxus Learning® módszer esetében (7 lépés a sikerig)................ 137
Tanácsok, hogyan gondolkodjunk idegen nyelveken a Taxus Learning® alapján........ 138
A lehetséges hibák, melyeket elkövethet.............................................................. 139
Összehasonlítás a "superlearning" módszerrel.......................................................... 140
Összehasonlítás a számítógépes oktatóprogramokkal................................. 140
A háttérzajok ................................................................................... 140
Szótár......................................................................................... 141
Felhasznált irodalom.............................................................................. 141
Hogyan haladok?................................................................................ 142
Tartalom....................................................................................... 143
Megjegyzés .................................................................................... 144
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv