1.035.483

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Amit a korszerű irodai munkához ismerni érdemes...

Kézikönyv menedzserasszisztensek, titkárságvezetők, irodavezetők, titkárok, ügyintézők vagy más rokonszakmákban dolgozók és az ügyviteli szakmacsoport tanulói számára, valamint kisvállalkozást indítók figyelmébe

Szerző
Lektor
Fotózta

Kiadó: Stíl Stúdió
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 592 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-06-2097-0
Megjegyzés: Néhány színes és fekete-fehér illusztrációt tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A kézikönyv az irodai feladatok hatékonyabb ellátásához nyújt segédkezet, miközben általános műveltséget és ugyanakkor hasznos gyakorlati útmutatót is ad azáltal, hogy a korszerű munkavégzéshez szükséges elengedhetetlen tudnivalókat, információkat, gyakorlati tanácsokat gyűjti egy csokorba. A könyv komplex szemléletű, széleskörű szakmai és praktikus ismereteket tartalmazó munka. Megbízható javaslatokat tesz a hétköznapi ügyintézés során felvetődő számos probléma megoldására. Újszerű megközelítésével, sokoldalúságával, áttekinthető szerkezetével és igényes külalakjával hasznos olvasmány lehet sokak számára.
Az elmúlt időszakban biztonságukat vesztett vagy az önállósághoz nem szokott olvasók sok segítséget kaphatnak ettől a könyvtől. Nem csupán az adminisztratív-szervezői munkavégzés apróbb-nagyobb fortélyait ismerheti meg, hanem a saját lábra álláshoz, az önállósodáshoz, az "önmenedzseléshez" is nélkülözhetetlen és jól használható ismereteket szerezhetnek. Ezeket az egyéni... Tovább

Fülszöveg

A kézikönyv az irodai feladatok hatékonyabb ellátásához nyújt segédkezet, miközben általános műveltséget és ugyanakkor hasznos gyakorlati útmutatót is ad azáltal, hogy a korszerű munkavégzéshez szükséges elengedhetetlen tudnivalókat, információkat, gyakorlati tanácsokat gyűjti egy csokorba. A könyv komplex szemléletű, széleskörű szakmai és praktikus ismereteket tartalmazó munka. Megbízható javaslatokat tesz a hétköznapi ügyintézés során felvetődő számos probléma megoldására. Újszerű megközelítésével, sokoldalúságával, áttekinthető szerkezetével és igényes külalakjával hasznos olvasmány lehet sokak számára.
Az elmúlt időszakban biztonságukat vesztett vagy az önállósághoz nem szokott olvasók sok segítséget kaphatnak ettől a könyvtől. Nem csupán az adminisztratív-szervezői munkavégzés apróbb-nagyobb fortélyait ismerheti meg, hanem a saját lábra álláshoz, az önállósodáshoz, az "önmenedzseléshez" is nélkülözhetetlen és jól használható ismereteket szerezhetnek. Ezeket az egyéni tapasztalatokon, valamint alapos anyaggyűjtésen nyugvó tanácsokat, tudni- és ismernivalókat hitelesíti a szerzőnek az egész kötetet átható rendíthetetlen ember-, erkölcs- és értékközpontúsága.
Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amelynek korábbi változatát kézikönyvként, napi tanácsadóként, az aktuális ügyek megoldásához nélkülözhetetlen forrásként már sok esetben sikerrel felhasználták. A szerző mostani munkája révén a jelentősen átdolgozott, kiegészített könyv még rendszerezettebb, sokrétűbb, jobban felhasználható lett nemcsak a menedzserasszisztensek, hanem - mint vezető nyugodt szívvel állíthatom - a vezetőik, a közvetlen munkatársaik, a pályára készülök, a vállalkozást indítók, a távmunkában foglalkoztatottak, de a modern világban boldogulni akaró állampolgárok számára is. Ezenkívül az oktatás, a képzés területén is jól használható a kézikönyv. Vissza

Tartalom

Előszó9
Bevezető11
Általános rész15
Miért fontos a korszerű személetmód15
A menedzserek és a vezetők közvetlen munkatársai: menedzserasszisztens, titkárságvezető, irodavezető, titkár, titkárnő20
A vezetők közvetlen munkatársával szemben támasztott alapvető elvárások24
A sikeres munkavégzés nélkülözhetetlen ismeretei29
Az ügyvitel29
Mit értünk az ügyviteli tevékenységen?29
Az irodai kommunikáció jelentősége31
Az első benyomás fontossága, vagy másodszorra miért nem kelthetünk első jó benyomást?31
A kommunikációról általában36
A szóban és a viselkedésünkkel végrehajtott kommunikáció, ezek aránya és hiteles alkalmazása a mindennapi munka folyamán (verbális és nem (verbális kommunikáció, metakommunikáció)36
Viselkedéskultúra45
Miért és hogyan viselkedjünk?45
Az alkalomhoz és a helyhez illő megjelenés gyakran már fél siker59
Ismerjük meg magunkat! A hivatali öltözék megválasztásának lehetséges szempontjai59
Az iroda kialakítása és működtetése az alapoktól a korszerű technikai megoldásokig69
Ügy- és iratkezelés69
Kapcsolódó legfontosabb fogalmak, postabontás, érkeztetés, iktatás, postázás, irattározás, iratkezelési szabályzat, irattári terv és felépítése, irattári tételszám, iktatóbélyegzők fajtái, átmenő forgalmú iratok, iratkezelési rendszerek, iratselejtezés, irattár, irattári jegyzék, fontosabb jogszabályok69
A titkos ügyiratkezelés99
Rendeltetése, feladati, külön eljárásrendje99
Összeférhetetlenség102
Erről is tudni kell!102
A szervezetről, a vezetési stílusról, a munkatársakról, valamint a cégen belüli és kívüli rangsor fontosságáról a teljesség igénye nélkül102
Ügyintézési feladatok103
Szignálás, ügymenet, iratfajták111
Kommunikáció írásban111
Milyen szempontok figyelembe vételével kezdjünk hozzá egy levél készítéséhez?115
Boríték és címke címzése115
A bélyegzőhasználatról133
Az iratok hitelesítése, az aláírások szerepe, fontossága133
Munkahelyi környezet kialakítása138
Számítógép, informatika az irodában: korszerű technikai eszközök és megoldások160
Körlevelek készítése, borítékok címzése, Az elektronikus ügykezelés sajátosságai, Elektornikus iroda - a jövő irodája, Elektronikus aláírás, biztonsági szempontok160
Mi korlátozhatja a lehetőségeinket? Néhny gondolat a gazdálkodásról200
A vezetők munkatársainak általános, gazdálkodással kapcsolatos feladatairól: bizonylatok, levéltípusok, kereskedelmi levelek, számlák, irodai készletekkel való gazdálkodás200
Technikák, megoldások a mindennapi munkavégzéshez239
Ügyféltájékoztatási feladatok ellátása telefonon és személyesen történő megkeresés alkalmával239
Hogyan fogadjuk a vendégeket, ügyfeleket?255
Rendezvényszervezés260
Balesetek kezelése282
Ha tárgyaláson veszünk részt...287
Mit kell tudnunk a tárgyalástechnikáról?288
Időgazdálkodás, munkaszervezés290
Public Realtion (PR) - az arculatkialakítás300
Miért hallunk és beszélünk egyre többet a minőségről?313
Miért fontos a jog általános ismerete mindenki számára?321
Alkotmányjog (államjog)325
Polgári jog332
Gazdasági jog (A gazdasági társaságok joga)346
Munkajog352
Polgári peres eljárás357
A peres eljárás folyamatáról359
Családjog361
Büntetőjog368
Büntetőeljárás-jog370
Pénzügyi jog372
Közigazgatási jog375
Mezőgazdasági jog376
Nemzetközi magánjog377
Nemzetközi jog379
Az Európai Unió384
A jogszabályok módosulásának figyelemmel kísérése412
Miért fontos a személyiségfejlesztés?415
Életmód, életstílus415
A jövőt építeni kell429
Munkahelykeresés, pályázat, önéletrajz, felvételi elbeszélgetés, új munkahely429
A vállalkozással kapcsolatos gondolatok443
Összegzés469
Irodalomjegyzék477
Feladatmegoldások481
Mellékleltek487
Törvények, szabályok, irányelvek - a teljesség igénye nélkül-,489
Minta a munkaköri leírásra493
Minta a szervezeti és működési szabályzat (SZMSZ) tartalmi szempntjaira vonatkozóan509
Általános iratkezelési szabályzat és irattári terv, valamint az irattározáshoz kapcsolódó iratminták511
A levéltári törvény 2005. évi módosítása és a KEIR529
Betekintési engedély (minta)535
Az összeférhetetlenséggel kapcsolatos néhány kiemelt jogszabály537
Dokumentumok küldéséhez egyszerű levélminta541
Jelekre vonatkozó nem kötelező érvényű irányelvek543
Nem kötelező érvényű ajánlások levelek készítéséhez551
Mintalevél fogalmazásmódhoz555
Megrendelés visszaigazolása (levélminta, amelyet céges levlépapírra készítünk el)557
Minta meghatalmazásra559
Szempontok rendezvényhez kapcsolódó forgatókönyv összeállításához563
A rendezvényhez kapcsolódó technikai forgatókönyv elkészítésének fontosabb szempontjai565
Elő- és utókalkulációminta (rendezvényekhez)567
Meghívóminta569
Az egyszerűéttermi ajánlatkérésre adott válasz szempontjai és a menüsorok571
Tájékoztató munkaviszony létesítéséhez579
Szerződésminták583
Hasznos információk szerződések készítéséhez a "net"-ről591

Kossáné Prókay Katalin

Kossáné Prókay Katalin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kossáné Prókay Katalin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv