1.035.431

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Üzleti tervezés

Szerző
Lektor

Kiadó: "Controll 2003" Kft.
Kiadás helye: Debrecen
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 121 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-88630-0-3
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A jelenlegi gazdasági környezetben a vállalatoknak eredményességük megtartása érdekében működésüket olyan tervezési tevékenységre érdemes alapozniuk, melynek segítségével versenyképes termékkel,... Tovább

Előszó

A jelenlegi gazdasági környezetben a vállalatoknak eredményességük megtartása érdekében működésüket olyan tervezési tevékenységre érdemes alapozniuk, melynek segítségével versenyképes termékkel, szolgáltatással tudnak megjelenni a piacon. A vállalati tervezőknek, kontroliereknek szem előtt kell tartaniuk, hogy a piacgazdaságban nincsenek egyértelmű garanciák a jövő gazdasági eseményeire vonatkozólag, így a választott tervcél és megvalósítási eszközrendszer is csak közelítő eredményt hozhat.
A vállalkozások problémái sokszor abból fakadnak, hogy hiányos, vagy nem a megfelelő információkkal rendelkeznek a vezetők döntéseik meghozatala során. A döntések nem kellően megalapozottak, illetve azok utóhatásainak mérésére sem fordítanak kellő figyelmet.
Vállalatmenedzsment szempontjából fontos, hogy a vállalkozások összhangot teremtsenek a stratégiai és operatív céljaik között. Az üzleti tervezés jelentősége abban rejlik, hogy elősegíti a stratégiai célok operatív a mindennapi üzletmenetre történő lebontását. Fő célja ennek a tevékenységnek, hogy a vállalkozás sikeres működése érdekében a gazdasági döntéshez a lehetőségeket megvizsgálja és a cél eléréséhez az erőforrásokat, az időtartamot, valamint a várható eredményt meghatározza. Csak az a stratégia valósítható meg, mely képes az operatív szinteken megjelenni, vagyis végrehajtási alternatívát kínál. Ehhez nyújt segítséget a kiadvány. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ 5
1. A VÁLLALKOZÁSOK SZEREPE A GAZDASÁGBAN 6
1.1. A vállalkozások teljesítményértékelése
1.2. A vállalkozások versenyképessége 9
1.3. A vállalati célhierarchia 13
2. AZ ÜZLETI TERVEZÉS ALAPJAI 17
2.1. A tervezés szükségességének a felismerése 17
2.2. Az üzleti tervezés célja 19
2.3. Az üzleti tervezés típusai 21
2.3.1. Saját célra készülő üzleti terv 21
2.3.2. Az új tőkebefektetők számára készített üzleti terv 22
2.3.3. Az üzleti partnerek számára készített terv 23
2.3.4. Hitelintézetekhez és pályázatokhoz készített terv 25
2.4. A tervezés információ forrása 27
2.5. Beruházási döntéshozatal 28
3. AZ ÜZLETI TERV 34
3.1. Bevezető 36
3.2. Vezetői összefoglaló 37
3.3. Ágazati elemzés 38
3.4. Működési, termelési, kereskedelmi terv 45
3. 5. A marketing terv 52
3.5.1. A terméktulajdonság 55
3.5.2. Árpolitika 58
3.5.3. Az értékesítési csatorna 61
3.5.4. A marketingkommunikáció 62
3. 6. Szervezeti terv 65
3.6.1. Vállalkozások jogi formái 69
3.6.2. A vállalkozások szervezeti struktúrája 72
3.7. Pénzügyi terv 75
3.7.1. Az eredménykimutatás előrejelzése 78
3.7.2. A mérleg előrejelzése 79
3.7.3. A pénzforgalmi kimutatás 81
3.7.4. Fedezeti pont elemzés 84
3.7.5. A pénzügyi mutatók 86
3. 8. Beruházások 96
3. 9. Kockázati tényezők 106
3.10. Az üzleti tervhez szükséges dokumentumok 109
4. ÜZLETI TERV A GYAKORLATBAN 112
FELHASZNÁLT IRODALOM 120
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv