1.035.200

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kandó-féle fázisváltós mozdony 1930-ból

Kiállítva a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán


Kiadó: Kandó Kálmán Műszaki Főiskola
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott kemény kötés
Oldalszám: 18 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 18 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrált. Melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Tengelyelrendezése: 6 hajtott kerékpár / O-F-0 /
A mozdony szolgálati tömege : 94 tonna
Állandó teljesítménye : 2200 lóerő / 1620 kV/
Maximális teljesítménye : 3500... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Tengelyelrendezése: 6 hajtott kerékpár / O-F-0 /
A mozdony szolgálati tömege : 94 tonna
Állandó teljesítménye : 2200 lóerő / 1620 kV/
Maximális teljesítménye : 3500 lóerő / 2570 kW/
Utazó sebességfokozatai : I. 16,6 km/h, II. 34,3 km / h, III. 51,5 km/h, IV. 68,3 km / h.
A mozdony egyetlen hajtómotorja - a KANDÓ - háromszög közbeiktatásával - hajtórúddal hajtja meg a csatlórudakkal összekötött tengelyeket. Ennek az izostatikus mechanizmusnak előnyös tulajdonsága, hogy a tengelyek függőleges elmozdulását, rugózását megengedi, míg vízszintes erőkkel szemben merev szerkezetként viselkedik. Ehhez szükséges, hogy a motor és a vaktengely vonalának metszéspontja a csatlórúdon legyen: ez a KANDÓ-három szög momentán pólusa /F/." Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv