1.035.176

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kihívások és válaszok az általános iskolában

Szerző

Kiadó: Pont Kiadó-Ikerhold Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 85 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-9312-90-8
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Vajon mit szólna ma Kiss Áron, aki tanítóként kezdte pályáját, és maga is írt ábécéskönyveket, ha meglátná azt az ötven tankönyvet és majd kétszer annyi oktatási segédanyagot, melyekből napjaink tanítói válogathatnak, ha írni-olvasni akarják megtanítani a kisikolásokat? A törvények és rendeletek évente változnak, és nem látni a bevezetett újítások eredményét, hiszen egy-két éven belül az új tanterveket is megváltoztatják... Ezekkel a kérdésekkel naponta szembesül szülő, pedagógus, pszichológus, gyermekvédelmi szakember, politikus, stb. - aki javítani szeretne a gyerekek helyzetén. Ez a helyzet azonban problémákkal és ellentmondásokkal terhelt, szinte átláthatatlan. Az olvasó most egy olyan könyvet tart a kezében, amely - a végeérhetetlen viták szövevényét, az általánosságba fulladó vélemények és ellenvélemények zuhatagát mellőzve - magát a valóságos terepet méri fel. A könyv szerzői egyetlen iskolát vizsgálnak, és ezáltal valósághű helyzetképet nyújthatnak. A tanulmányok a... Tovább

Fülszöveg

Vajon mit szólna ma Kiss Áron, aki tanítóként kezdte pályáját, és maga is írt ábécéskönyveket, ha meglátná azt az ötven tankönyvet és majd kétszer annyi oktatási segédanyagot, melyekből napjaink tanítói válogathatnak, ha írni-olvasni akarják megtanítani a kisikolásokat? A törvények és rendeletek évente változnak, és nem látni a bevezetett újítások eredményét, hiszen egy-két éven belül az új tanterveket is megváltoztatják... Ezekkel a kérdésekkel naponta szembesül szülő, pedagógus, pszichológus, gyermekvédelmi szakember, politikus, stb. - aki javítani szeretne a gyerekek helyzetén. Ez a helyzet azonban problémákkal és ellentmondásokkal terhelt, szinte átláthatatlan. Az olvasó most egy olyan könyvet tart a kezében, amely - a végeérhetetlen viták szövevényét, az általánosságba fulladó vélemények és ellenvélemények zuhatagát mellőzve - magát a valóságos terepet méri fel. A könyv szerzői egyetlen iskolát vizsgálnak, és ezáltal valósághű helyzetképet nyújthatnak. A tanulmányok a továbbgondolás lehetőségét kínálják a nevelésügy iránt érdeklődő olvasóknak. Vissza

Tartalom

Bevezető gondolatok5
Szontagh Pál: Lehetőségek és korlátok az általános iskolai minőségfejlesztésben7
Szilas György: Hátrányos helyzetű gyermekek a Józsefvárosban31
Szabóné Szél Julianna: Iskolamarketing a beiskolázás szolgálatában51
Bordi Zsuzsanna: Szokások és választások - tankönyvpiac az általános iskolábakn67
Szontagh Pál: Együttnevelés, képesség - kibontakoztatás az általános iskolában75
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv