1.035.176

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

Szerző
Lektor

Kiadó: Alinea Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 400 oldal
Sorozatcím: Üzleti Szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-9659-19-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A szolgáltatások mindennapjaink egyre fontosabb részévé válnak. Magánemberként csakúgy, mint munkánk során számos szolgáltatást veszünk igénybe, s a jövő valószínűleg újabb és újabb szolgáltatásokat hív életre. Napjainkra a nemzeti jövedelem nagyobb részét a szolgáltató ágazatok adják, s a munkavállalók és a vállalkozók többsége is a szolgáltatószektorban tevékenykedik. Ügyfélként, s a többségünk a szolgáltatások létrehozójaként is érintett e terület fejlődésében.
Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina munkája a Szolgáltatásmarketing és -menedzsment átfogó, elméletileg megalapozott, mindamellett közérthető, gyakorlati tapasztalatokkal alátámasztott, s példákkal bőségesen illusztrált tankönyve, szakkönyve. Ajánljuk mindazoknak, akik szolgáltatóként, szolgáltatók jelenlegi vagy jövőbeli vezetőiként, munkatársaiként vagy ügyfeleként szeretnék jobban megismerni és megérteni e terület kulcskérdéseit, eredményesen hasznosítani szemléletmódját és módszereit.
A szerzők a Budapesti Corvinus... Tovább

Fülszöveg

A szolgáltatások mindennapjaink egyre fontosabb részévé válnak. Magánemberként csakúgy, mint munkánk során számos szolgáltatást veszünk igénybe, s a jövő valószínűleg újabb és újabb szolgáltatásokat hív életre. Napjainkra a nemzeti jövedelem nagyobb részét a szolgáltató ágazatok adják, s a munkavállalók és a vállalkozók többsége is a szolgáltatószektorban tevékenykedik. Ügyfélként, s a többségünk a szolgáltatások létrehozójaként is érintett e terület fejlődésében.
Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina munkája a Szolgáltatásmarketing és -menedzsment átfogó, elméletileg megalapozott, mindamellett közérthető, gyakorlati tapasztalatokkal alátámasztott, s példákkal bőségesen illusztrált tankönyve, szakkönyve. Ajánljuk mindazoknak, akik szolgáltatóként, szolgáltatók jelenlegi vagy jövőbeli vezetőiként, munkatársaiként vagy ügyfeleként szeretnék jobban megismerni és megérteni e terület kulcskérdéseit, eredményesen hasznosítani szemléletmódját és módszereit.
A szerzők a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának egyetemi docensei, évek óta a szolgáltatásmarketing és -menedzsment elismert oktatói, kutatói, tanácsadói. Vissza

Tartalom

Szolgáltatások sajátosságai9
Mi a szolgáltatás?11
Szolgáltatások típusai29
Szolgáltatások menedzsmentjének sajátosságai45
Szolgáltatás mint folyamat71
Vevők a középpontban89
Fogyasztói magatartás a szolgáltatásoknál91
Szegmentálás a szolgáltatásoknál113
Vevői elégedettség és minőség a szolgáltatásoknál127
Vevői kapcsolatok és vevőmegtartás155
Panaszkezelés177
A szolgáltatásmarketing eszköztára191
A szolgáltatás pozicionálása193
Szolgáltatástermék: az ajánlat meghatározása és kialakítása207
Szolgáltatások árazása231
Szolgáltatás kommunikálása251
Szolgáltatások térben és időben273
Folyamatmenedzsment297
Stratégiai kihívások a szolgáltatások menedzsmentjében315
Technológia a szolgáltatási folyamatban317
CRM - Vevőkapcsolat-menedzsment333
Emberierőforrás-menedzsment és leadership349
Irodalomjegyzék375
Tárgymutató387
Kisszótár393
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv