kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | MÁV Baross Gábor Oktatási Központ |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 376 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 20 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Két rész egybekötve. 104 ábrával - melyek között színes fotók is vannak -, valamint 96 táblázattal illusztrálva. |
Tartalomjegyzék (I-II. rész): | |
Előszó | 11 |
Bevezető | 13 |
Történeti áttekintés | 15 |
Alapok | 23 |
A fő tulajdonságokról általánosságban | 23 |
Az alapvető rendszerstruktúra | 25 |
Pályamenti komponensek | 27 |
Járműfedélzeti komponensek | 33 |
Közlekedés ETCS üzemmel | 42 |
ETCS szintek | 45 |
Az ETCS szintek | 45 |
A 0-s szint | 45 |
Az sTM szint | 45 |
Az 1-es szint | 46 |
Az 1-es szint kitöltéssel | 48 |
A 2-es szint | 52 |
A 3-as szint | 59 |
Melyiket a három közül? | 66 |
Konfigurációk - Centralizáció versus decentralizáció | 68 |
Teljesen centralizált konfiguráció | 68 |
Hierarchikusan centralizált konfiguráció | 69 |
Decentralizált konfiguráció | 70 |
Decentralizált nyíltvonali konfiguráció | 70 |
Csatlakoztatott konfiguráció | 71 |
Üzemmódok | 73 |
Nincs táplálás | 73 |
Készenlét | 73 |
Teljes felügyelet | 73 |
Hátra közlekedés | 74 |
Saját felelősség | 74 |
Tolatás | 75 |
Nincs jelfeladás | 75 |
Túlhaladás | 75 |
Túlhaladás után | 76 |
Távvezérelt | 76 |
Nem vezérelt | 76 |
Hátramenet | 77 |
Rendszerhiba | 77 |
Leválasztott | 77 |
STM módok | 77 |
Üzemmódokat érintő különleges eljárások | 78 |
Rendszeradatok, adatbevitel | 78 |
Küldetés kezdete és vége | 82 |
Meghaladás, elnyomás | 88 |
Pálya szabad jelentés | 88 |
Üzemmódok és szintek kapcsolata | 89 |
Az EMSET és az ETCS-VB pre-pilot projektek | 91 |
Az EMSET pilot projekt | 91 |
A Bécs-Budapest installálás - ETCS-VB | 95 |
Fő célok | 95 |
A környezet | 96 |
Eredmények | 98 |
Továbbra is itthon | 99 |
Egyéb projektek | 101 |
Indulhatunk! - Közlekedés ETCS-szel | 102 |
Bejelentkezés és közlekedés ETCS-en "kívül" | 102 |
ETCS üzem | 110 |
Előszó a II. részhez | 123 |
Bevezető a II. részhez | 125 |
Útvonal alkalmasság és pályaviszonyok, a pályatérkép | 125 |
Időzítések, time-out-ok | 126 |
Összeadódó távolságok és a vonatkoztatási hely | 128 |
Vonatpozíció megbízhatósági intervalluma | 129 |
ETCS funkcionalitás | 131 |
Pályaelemek funkcionalitása | 132 |
Balíz, hurok és rádióüzenetek | 132 |
Balíz és LEU funkcionalitás | 186 |
Euroloop funkcionalitás | 192 |
A fedélzeti berendezés funkciói | 198 |
EVC funkcionalitás | 198 |
Speciális funkciók | 215 |
Egyéb funkciók | 217 |
A BTM funkcionalitása | 221 |
Az adatrögzítő (JRU) funkcionalitása | 222 |
A DMI funkcionalitás | 223 |
Odométer funkcionalitás | 255 |
STM funkcionalitsá | 257 |
Euroradio funkcionalitás | 263 |
GSM-R funkcionalitás | 263 |
RBC funkcionalitás | 274 |
RIU funkcionalitás | 280 |
Kiegészítések | 282 |
Üzemmódok és átmenetek | 282 |
Szintek és átmenetek | 290 |
Rendszerkomponensek, rendszertechnika | 297 |
Általános kialakítási követelmények | 297 |
Pályamenti elemek | 298 |
A balíz | 298 |
A hurok | 299 |
A LEU | 299 |
Fedélzeti berendezések | 300 |
EVC | 304 |
DMI | 304 |
Balíz antenna, BTM | 307 |
Hrok antenna, LTM | 307 |
STM | 308 |
JRU | 309 |
Odométer | 309 |
Fék interfész | 310 |
Vezetőállás és kapcsolói | 312 |
Vonatintegritás | 312 |
Euroradio rendszertechnika | 315 |
GSM-R és Euroradio | 315 |
RBC | 319 |
Diagnosztikai berendezések | 325 |
A balíz programozása és tesztelése | 325 |
A LEU programozása | 327 |
JRU diagnosztika | 329 |
RAMS szempontok | 331 |
Az egyensúly elve | 331 |
Megbízhatóság | 332 |
Rendelkezésre állás | 333 |
Karbantarthatóság és életciklus költség | 334 |
Kitekintés | 337 |
ETCS előrehaladás | 337 |
ETCS a világban | 337 |
Újítások az ETCS-ben | 339 |
ETCS Magyarországon | 343 |
A GSM-R kilátásai | 343 |
Rövidítések jegyzéke | 345 |
Fogalommagyarázat | 349 |
Ábrák és táblázatok jegyzéke | 357 |
Ábrák | 357 |
Táblázatok | 362 |
Szószedet | 365 |
Források jegyzéke | 371 |
Irodalom | 371 |
Képek forrása | 372 |
Táblázatok forrása | 375 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.