1.040.634

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Telefonmarketing stratégiák

Bátorság az új vevőkhöz/Módszerek és motiváció

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: BOLE Kiadói, Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 311 oldal
Sorozatcím: Providencia Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 13 cm
ISBN: 963-8565-50-0
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó: Olyan eredményesen szerez Ön új ügyfeleket, ahogy az elvárható?13
Új ügyfelek szerzése telefonon17
A telefonálás esélyei19
Óriási üzletek telefonon19
A telefon - leggyorsabb út a sikerhez19
Hogyan lehet az ember sikeres telefonon keresztül még Hollywoodban is20
A siker 10 szabálya - Hogyan telefonálnak a profik22
A nagy célok 110 %-os motivációt kívánnak!23
A jól motivált üzletkötők titka27
Miért "menekül" olyan sok üzletkötő a telefonon üzletszerzés elől?27
Honnan származik a telefontól való félelem, és hogyan győzhető le?28
A szakértelem hiánya28
A méltányolás szükséglete29
A túl csekély önbecsülés30
Negatív belső hangok34
Az elavult értékesítési filozófia - oly sok telefonon kudarc okozója37
Mi a legnehezebb probléma az eladás során?37
Az elavult értékesítési filozófia minden motivációt kiöl39
Mese a "helytelen" kitartásról40
Új értékesítési filozófia, amely örömöt okoz és motivál43
Az új értékesítési filozófia két legfontosabb alapszabálya43
Miért ösztönző hatású az új értékesítési filozófia?44
Az új értékesítési filozófia 15 legfontosabb szabálya, amelyekkel garantáltan kitart a telefon mellett és eléri célját50
A telefonos üzletszerzés sikerének titka55
A telefonbeszélgetés menetének tíz legfontosabb lépése55
1. lépés: Hogyan állapíthatja meg, hogy ki a döntéshozó?55
2. lépés: Hogyan készítsük elő az ügyfelet hívásunkra?56
3. lépés: Hogyan mutatkozzunk be a titkárnőnek?59
4. lépés: Hogyan indítsuk a beszélgetést az ügyféllel?60
5. lépés: Hogyan kelthetjük fel a vevő figyelmét az érdeklődését?61
6. lépés: Hogyan vegyünk búcsút az érdektelen ügyféltől?63
7. lépés: Hogyan tudhatjuk meg, hogy mi a vevő problémája vagy kívánsága?63
8. lépés: Hogyan ítéljük meg a vevőt?65
9. lépés: Hogyan kezeljük a vevő kifogásait?67
10. lépés: Hogyan egyeztessünk a vevővel időpontot?69
Kidolgozott forgatókönyvek új ügyfelek szerzéséhez71
Első beszélgetés: Egy autótelefonokkal foglalkozó üzletkötő első hívása71
Második beszélgetés: Egy autótelefonokkal foglalkozó üzletkötő második hívása73
Harmadik beszélgetés: Egy befektetési tanácsadó első hívása76
Negyedik beszélgetés: Egy befektetési tanácsadó második hívása78
Ötödik beszélgetés: Egy tanfolyamvezető egyetlen hívása81
Hatodik beszélgetés: Egy pénzügyi tanácsadó első hívása és az ellenvetések kezelése86
Sikeres módszerek a telefonos akciók optimalizálásához93
Hogyan érheti el a döntéshozót?93
Hogyan jussunk túl a titkárnőn?95
1. módszer: A közvetlen út95
2. módszer: Egy ötlet bemutatása96
3. módszer: Hivatkozás ajánlásra96
4. módszer: A varázsszó: pénz97
5. módszer: A hívás előzetes bejelentése97
6. módszer: A "megválaszolhatatlan" szakmai kérdés98
Hogyan találjuk meg a vevők valódi mozgatórugóit?100
1. mozgatórugó: Az elismerés100
2. mozgatórugó: A kényelem100
3. mozgatórugó: A haszon101
4. mozgatórugó: A biztonság102
Hogyan győzzük meg a vevőt ajánlatunk előnyeiről?103
Hogyan tudatosíthatjuk a vevőben a problémát?106
Hogyan birhatja a vevőt cselekvésre?112
Hatékony és ösztönző telefonos technikák119
A telefont csak ötször hagyja kicsörögni!119
Ne várjon a vonalban egy örökkévalóságig!119
Ne írjon fel negatív megjegyzéseket!119
Ne ajánlja fel a visszahívást!120
Ne hagyjon üzenetet!121
Ne kérjen visszahívást sem!121
Ne tegye le a kezéből a telefonkagylót!121
Hatékony stratégiák új ügyfelek szerzésére123
Az új ügyfelek megszerzésének három fontos iránya125
A levél-stratégia - Új ügyfelek szerzése postai úton131
Három levélminta131
Huszonöt jótanács a sikeres levélreklámhoz136
Tizenkét jótanács a sikeres reklámlevél elkészítéséhez139
Ellenőrző lista: Mire kell ügyelni a reklámlevél megfogalmazásakor?142
Hogyan írhatunk olyan reklámlevelet, amelyet el is olvasnak?144
A multiplikátor-stratégia: hogyan sokszorozhatjuk meg esélyeinket a kapcsolatteremtésben147
Honnan vegyük a megfelelő multiplikátort?148
Hogyan nyerheti meg a multiplikátorokat a sikeres együttműködésnek?152
Hogyan építhető fel aktív közvetítői hálózat?154
A meeting-stratégia - Kapcsolatépítés konferenciákon és tanácskozásokon159
A jó kapcsolat három legfontosabb feltétele160
A nyolc legjobb módszer arra, hogy bekapcsolódjon egy beszélgetésbe162
A "ha már itt tartunk-módszer"164
A kapcsolatok stratégiája - Hogyan szerezzünk ügyfeleket ismerőseink köréből?167
Ki jöhet szóba lehetséges vevőként?167
Hogyan erősíthetjük meg az új kapcsolatokat?168
A jó üzletkötő mindig dolgozik!170
Hét névsor lehetséges ügyfelei felmérésére172
Óvakodjunk a túl könnyen létrejött baráti üzletkötésektől!173
A szakmai stratégia - Új ügyfelek szerzése bennfentes információkkal177
A szakma alapos ismerete kifizetődik!178
Tíz tipp arra, hogyan szerezhet új ügyfeleket a szakmai stratégia segítségével179
Az előadás-stratégia: a nyílt rendezvények mágnesként vonzzák a vevőket181
Hogyan szerezhetünk 6000 új címet181
A termék nyílt bemutatása vonzóbb lehet!184
Hogyan szerezhetünk új vevőket a régiek által?185
Előadás szabadegyetemeken - jó esély új vevők szerzésére188
Az egyszeri alkalom nem elég! Az ismétlésen múlik minden!190
A komoly vevők értékelik a jó tájékoztatókat191
Tíz tipp az előadás-stratégia sikeres megvalósításához192
Az ajánlás stratégiája - "Szezám tárulj" az új vevőkhöz195
A jó ajánlás még a legzártabb ajtót is megnyitja195
Miért olyan fontos az ajánlás?197
Miért van az, hogy sok üzletkötő nem él az ajánlás lehetőségeivel?198
Az ajánlatkérés legkedvezőbb pillanata199
Az ajánlatkérés legjobb módszere200
Miért adnak szívesen a vevők ajánlást?202
Mit kell tudni az ajánlott személyről203
Az ajánló elvárásai203
Hogyan lehet valakiből a világ legjobb üzletkötője ajánlások segítségével205
Tíz gyakorlati tanács az ajánlás stratégiájának sikeres alkalmazásához206
A közvetlen módszer - új ügyfelek szerzése előzetes bejelentés nélkül209
Előzetes bejelentkezés nélkül is lehet meglepően eredményes209
Első példa: Még a BMW-eladók is rámenősen értékesítenek210
Második példa: Hogyan szerez új vevőket és megbízásokat egy mérnök?214
A legfontosabb tizenöt javaslat a vevők előzetes bejelentés nélküli felkereséséhez218
Értékesítés a kapu előtt - egy üzlet optimisták számára220
Miért esélytelenek a pesszimisták?221
Hogyan lehet elnyerni leggyorsabban a vevő bizalmát?224
Hogyan lehet hatni a vevő mozgatórugóira?225
A legjobb húsz tanács a direkt értékesítés sikeréhez226
Különböző módszerek ötvözése231
Egyszerre mindig több módszert próbáljon ki!231
A módszerek, amelyekkel egy befektetési tanácsadó önállósította magát232
Egyedi módszerek - intelligens megoldásokkal az új megbízások felé235
Új vevők és megbízások szerzésének hét legjobb módszere236
Motiváció - A sikeres üzletszerzés titka239
Tíz gyakorlati tanács önmagunk motiválására242
Mi okozza a legnagyobb gondot a vevő ismételt megkeresésénél?259
Hogyan győzhető le az üzletszerzéssel kapcsolatos idegenkedés?263
Tíz gyakorlati módszer arra, hogyan készüljünk fel a vevő ismételt felkeresésére264
Új vevők felé vezető úton - Mit tanulhatunk más üzletkötők sikereiből és kudarcaiból269
Hogyan csinált egy befektetési tanácsadó két perc alatt hat hibát az első telefonhíváskor269
Mi minden jut eszébe egy orvosnak, amikor felhívja egy pénzügyi tanácsadó? - Gyakorlati forgatókönyv273
Hogyan győzte le Helga Blau az üzletszerzéssel kapcsolatos gyengeségeit?278
Átlagon felüli konoksággal is kudarcot lehet vallani282
Egy fénymásológépekkel foglalkozó üzletkötő parádés visszatérése287
Egy sikeres értékesítési vezető tizenöt tanácsa új ügyfelek szerzéséhez292
Heinz Scharf szomorú esete - avagy miért vallhatnak kudarcot még a profik is az új ügyfelek szerzésében295
Hogyan járt közel a bukáshoz egy sikeres üzletkötő a becsvágya miatt299
Zárszó helyett - Bátorság az új vevőkhöz!305
Források308
Ajánlott irodalom311

Hans Christian Altmann

Hans Christian Altmann műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hans Christian Altmann könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem