1.115.944

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Szolgálatban

A Commitment to Service/Volume 12 of LIMRA's Agent Development Library


Kiadó: LIMRA International
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 20 oldal
Sorozatcím: A LIMRA ügynökképző sorozata
Kötetszám: 12
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 19 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Miért az ügynöki rendszer a legjobb az életbiztosítások eladására?
Miért javadalmazzák az ügynököket évekkel a kötvény eladása után is?
Miért alkalmatlan szempont a... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Miért az ügynöki rendszer a legjobb az életbiztosítások eladására?
Miért javadalmazzák az ügynököket évekkel a kötvény eladása után is?
Miért alkalmatlan szempont a viszonylagos költségesség egy életbiztosítási módozat kiválasztásakor?
Miért nyújt az életbiztosítási pálya többet, mint a puszta jövedelem és megbecsülés?
A válasz ezekre a kérdésekre egyetlen szó: a szolgálat Az ügyfelek szolgálata az a legeslegfontosabb tényező, ami az életbiztosítások értékesítését minden más foglalkozástól megkülönbözteti: enélkül nincs siker, ezért fizet a kötvénytulajdonos, ez a minősítés szempontja a piaci versenyben, emiatt lesznek az egyszerű vásárlókból ügyfelek." Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
A háromlépcsős szolgáltatási program 8
Az átvett kötvénytulajdonosok kiszolgálása 16
A kedvezményezettek kiszolgálása 18
A jó kiszolgálás újabb üzlethez vezet 20
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem