1.034.883

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szolgáltatásmarketing

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 343 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-16-3011-0
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkat, néhány színes fotót tartalmaz. Tankönyvi szám: 10373.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Örvendetes esemény e könyv megjelenése a menedzsmenttel és marketinggel foglalkozó egyetemi és főiskolai oktatók számára. Hézagpótló mű, amely - meggyőződésem szerint - jól lesz oktatható és tanulható a menedzserképzés egyetemi-főiskolai és nem graduális szintjein. A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nem csak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."
Dr. Rekettye Gábor, tanszékvezető egyetemi tanár
Janus Pannonius Tudományegyetem, Marketing Tanszék

"Ez a könyv a magyar marketing szakirodalom olyan meghatározó műve, amely feltétlenül ott kell legyen minden marketingszakember könyvespolcán. Végre egy olyan átfogó, komoly elméleti megalapozottságú szakkönyv, amely a gyakorlati szakemberek számára ad mind koncepcionális, mind gyakorlati útmutatást a témában. Különösen üdvözölhető, hogy a szerző a... Tovább

Fülszöveg

"Örvendetes esemény e könyv megjelenése a menedzsmenttel és marketinggel foglalkozó egyetemi és főiskolai oktatók számára. Hézagpótló mű, amely - meggyőződésem szerint - jól lesz oktatható és tanulható a menedzserképzés egyetemi-főiskolai és nem graduális szintjein. A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nem csak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."
Dr. Rekettye Gábor, tanszékvezető egyetemi tanár
Janus Pannonius Tudományegyetem, Marketing Tanszék

"Ez a könyv a magyar marketing szakirodalom olyan meghatározó műve, amely feltétlenül ott kell legyen minden marketingszakember könyvespolcán. Végre egy olyan átfogó, komoly elméleti megalapozottságú szakkönyv, amely a gyakorlati szakemberek számára ad mind koncepcionális, mind gyakorlati útmutatást a témában. Különösen üdvözölhető, hogy a szerző a szolgáltatásmarketing elméleti alapvetéseit példák sorával úgy közelíti meg, hogy azt a gyakorlati szakember automatikusan képes átültetni az alkalmazás szintjére. A szolgáltatási szféra minden marketingesének ajánlom figyelmébe ezt a ritka szakmai csemegét."
Dr. Nádor Éva, marketingigazgató, Európa - Gan Biztosító Rt., a Magyar Marketing Szövetség Elnökségi tagja Vissza

Tartalom

A szerzőről7
Bevezető9
Előszó11
A szolgáltatások piaca13
A szolgáltatások nemzetközi kereskedelme14
Stratégiák a szolgáltatáspiacon18
Ellenőrző kérdések az 1. részhez20
Szolgáltatásmarketing alapok21
Szolgáltatásmarketing-koncepciók23
A szolgáltatás különleges áru26
Fizikai tartalom és szolgáltatás27
A szolgáltatástermék folyamatjellege31
A szolgáltatásmarketing alapmodellje33
A szolgáltatások marketingspecifikumai35
A sajátosságok marketingkövetkezményei: a kétoldalú kockázatérzet36
A négy alapsajátosság következményei37
További marketingkövetkezmények39
A szolgáltatás sajátosságainak hierarchiája40
Kockázatérzet a szolgáltatásokban41
Ellenőrző kérdések a 2. részhez43
A szolgáltatásmarketing gyakorlata45
Marketingmix-specifikumok47
A szolgáltatástermék48
Ár és fizetési feltételek50
Csatornapolitika53
Kommunikációpolitika54
Az emberi tényező57
A tárgyi elemek58
A szolgáltatási folyamat60
A kétoldalú kockázatérzetett csökkentő mechanizmusok60
Sztenderdizálás vagy adaptálás?62
Minőségmenedzsment68
A franchise98
A fizetés menedzsmentje105
Kapacitásmenedzsment116
Yield- (hozam-) menedzsment124
A márkamenedzsment137
Kapcsolatmarketing144
Frontvonal menedzsment160
Panaszszituáció-menedzsment173
Belső marketing184
Az aktív ügyfél politika191
A tárgyiasítás200
Folyamatmenedzsment208
A fázisspecifikus marketing224
Kultúraközi marketing menedzsment230
Ellenőrző kérdések a 3. részhez240
Marketingkutatás a szolgáltatószektorban241
Minőség-értékítélet kutatás243
Forgalomkutatás250
Telephelykutatás258
Szegmentálás262
Az álcázott vásárló (mystery shopping)268
Ellenőrző kérdések a 4. részhez273
A szolgáltatásmarketing alkalmazási területei275
Vevőszolgálat277
Kereskedelmi marketing282
A pénzintézeti marketing289
Turizmusmarketing293
Projektmarketing303
Gyorskiszolgáló üzletágak marketingje308
Non-profit marketing313
Légitársaságok marketingje316
További alkalmazások320
Postai és távközlési marketing320
Üzemanyagtöltő állomások marketingje322
A tanácsadás324
Ellenőrző kérdések az 5. részhez327
Záró gondolatok329
Forrásjegyzék330
Tárgymutató341

Dr. Veres Zoltán

Dr. Veres Zoltán műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Veres Zoltán könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv