kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Korona Kiadó Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 62 oldal |
| Sorozatcím: | Nat-tan |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-9036-10-2 |
| Előszó | |
| A Nemzeti alaptanterv szerepe - a nemzeti alaptanterv mint tantervi alap | |
| A Nemzeti alaptanterv műfaji újdonságai | 7 |
| A követelmények egymásra épülése a Nemzeti alaptantervben | 8 |
| A Magyar nyelv és irodalom helye a műveltségi területek között | 11 |
| A NAT kereszttantervi követelményeinek érvényesítése a magyar nyelv és irodalom műveltségterület követelményeiben | 13 |
| Kpacoslatok más műveltségi területekkel | 16 |
| A követelményrendszer | |
| A követelmények kialakítását meghatározó tényezők | 17 |
| A követelmények szerkezete | 17 |
| Az általános fejlesztési követelmények értelmezése | 19 |
| Az általános fejlesztési követelmények érvényesítése két életkori szakaszban | 20 |
| Részletes követelmények | 27 |
| Magyar nyelv | 27 |
| A minimális teljesítmény néhány összefüggése különböző életkori szakaszokban | 31 |
| Az általános fejlesztési követelmények egymásra épülése és konkrét megjelenése a részletes követelményekben | 34 |
| Javasolt feladattípusok és tevékenységi formák az anyanyelvi és az irodalmi képzés folyamatában | 36 |
| Az anyanyelvi képzés folyamatossága | 39 |
| A szókészlet fejlesztése | 39 |
| A helyesírás fejlesztése | 41 |
| A helyi tanterv | |
| Mi az új és mi a hagyományos a NAT magyar nyelvi és irodalmi műveltségterületében? | 47 |
| Tananyagszintek - követelményszintek | 51 |
| Szempontok az irodalmi tantárgyi programok készítéséhez | 58 |
| Képzési kontextusok: az irodalmi olvasmányoyk "körülépítése" | 60 |
| Egy irodalmi témakör szintjei | 62 |