kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 181 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-183-806-4 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83201. |
| A tankönyv mint a matematikatanítás eszköze | 3 |
| A módszertani alapelvek összefoglalása | 7 |
| Tananyag-beosztási javaslat | 9 |
| Órákra bontott tananyag-feldolgozási javaslat | 20 |
| Matematikát tanulunk | 21 |
| Összehasonlítások | 23 |
| Számlálás | 23 |
| Válogatás, osztályozás | 24 |
| A térbeli tájékozódás fogalmai | 24 |
| Sorozatok, amelyek elemei nem számok | 25 |
| Mennyiségek összehasonlítása, összemérése | 26 |
| A mérés szerepe a számfogalom kialakításában | 26 |
| Több? Kevesebb? Ugyanannyi? | 35 |
| A természetes szám mint halmazok elemszáma | 35 |
| Párosítás | 36 |
| Nagyobb-kisebb-ugyanakkora, több-kevesebb-ugyanannyi relációk megadása jelekkel | 36 |
| Állítások igazságtartalma | 38 |
| Barkochba követése tevékenységgel | 38 |
| Ismerkedés a számokkal 1-től 5-ig | 44 |
| Számok szóbeli, írásbeli használata | 44 |
| A számok jele | 45 |
| Barkochba követése lejegyzéssel | 46 |
| A számjegyírás gyakorlása | 53 |
| A nulla is szám | 53 |
| Az üres halmaz számossága | 53 |
| A számkör bővítése 10-ig | 55 |
| A számegyenes | 55 |
| A számok nagysága | 55 |
| A szám és a sorszám megkülönböztetése | 56 |
| Szabályjátékok az első osztályban | 56 |
| Időszakos felmérés | 66 |
| A számok bontása 6-ig | 69 |
| Számok bontott alakjai | 69 |
| A kombinatorikai gondolkodásmód fejlesztése | 71 |
| Tíznél nagyobb számok | 77 |
| A számok bontása 7-től 12-ig | 81 |
| Mennyiségek összehasonlítása, mérése | 83 |
| Hányadik a sorban? | 86 |
| Páros, páratlan | 86 |
| Összeadás egyesítéssel | 87 |
| Az összeadás és a kivonás tevékenységhez kötött értelmezésének jelentősége | 87 |
| Összeadás egyesítéssel | 88 |
| Hozzáadás és elvétel | 90 |
| Kivonás | 90 |
| Kivonás elvétellel | 90 |
| A kivonás mérőszámmal történő értelmezéséről | 91 |
| Valamennyivel több, valamennyivel kevesebb | 95 |
| Az összesből valamennyit | 97 |
| Félévi felmérés | 100 |
| Második félév | 103 |
| Pótlások, bontások 5-től 10-ig | 103 |
| Hiányos összeadás | 103 |
| Számlálás, csoportosítás kettesével, hármasával | 107 |
| Műveletek gyakorlása | 110 |
| A tízesátlépés problémája | 110 |
| Szöveges feladatok | 111 |
| Pótlás, bontás 11-től 15-ig | 115 |
| Műveletek gyakorlása | 118 |
| A valószínűségi gondolkodásmód fejlesztése | 118 |
| Számok tulajdonságai | 125 |
| Kétváltozós nyitott mondatok | 125 |
| Időszakos felmérés | 131 |
| Hosszúságmérés | 135 |
| Többtagú összeadás, bontás | 137 |
| Síkidomok | 139 |
| Pótlás, bontás 16-tól 20-ig | 140 |
| Adatok lejegyzése | 143 |
| Adatok gyűjtése, grafikonok építése | 143 |
| Csoportosítás, számlálás négyesével, ötösével | 146 |
| Síkidomok válogatása, előállítása | 148 |
| Részhalmaz képzése | 148 |
| A pénzhasználat gyakorlása | 152 |
| Kapcsolatok keresése | 152 |
| Műveletek gyakorlása | 154 |
| Mennyiségek összehasonlítása | 155 |
| Kirakások, építések | 157 |
| Kitekintés 100-ig | 160 |
| Síkminták azonosítása, másolása | 161 |
| Műveletek gyakorlása | 161 |
| Tanév végi felmérés | 163 |
| Itt a vakáció | 169 |
| Tanulókísérleti eszközök alkalmazásának lehetőségei | 170 |
| Színesrudak készlete | 170 |
| Logikai játék | 172 |
| Tanulói lyuka (szöges) tábla | 172 |
| Sík- és térmértani modellezőkészlet | 173 |
| Babylon II. építőkészlet | 175 |
| Dienes-készlet | 175 |
| Dominó | 176 |
| Színes dobókockák | 177 |
| Színesgolyó-készlet | 178 |
| Játékpénz | 178 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.