Fülszöveg
A kiadványban megjelenő írások által a művészetoktatásban részt vevő pedagógus pontosabban ismerheti meg a tehetség fogalmát, fajtáit, a tehetséggondozás összetevőit. Részletesen olvashat a kompetencia fogalmáról, rendszerezési lehetőségeiről, valamint a művészetoktatásban legfontosabbnak tartott kompetencia, a kreativitás meghatározóiról. Munkája során számtalan módszer és lehetőség közül választhat.
A nevelő-oktató tevékenység legfontosabb tényezője a tanári személyiség.
Az itt bemutatott példák, megközelítési és feldolgozási lehetőségek, olyan játékos kalandra, továbbgondolkodásra, felfedezésre invitálnak mindenkit, melyekben a pedagógus személyisége is formálódhat.
Saját tapasztalatait, adottságait felhasználva bátran kísérletezzen, merjen játszani, tervezzen. Ezekhez a saját kísérletező, felfedező utakhoz szeretne bátorítást és segítséget adni az a kötet. Érdemes nyitott szemmel és gyermeki lélekkel végigjárni a tervezett és a véletlenekből fakadó folyamatokat.
Fontos lépés...
Tovább
Fülszöveg
A kiadványban megjelenő írások által a művészetoktatásban részt vevő pedagógus pontosabban ismerheti meg a tehetség fogalmát, fajtáit, a tehetséggondozás összetevőit. Részletesen olvashat a kompetencia fogalmáról, rendszerezési lehetőségeiről, valamint a művészetoktatásban legfontosabbnak tartott kompetencia, a kreativitás meghatározóiról. Munkája során számtalan módszer és lehetőség közül választhat.
A nevelő-oktató tevékenység legfontosabb tényezője a tanári személyiség.
Az itt bemutatott példák, megközelítési és feldolgozási lehetőségek, olyan játékos kalandra, továbbgondolkodásra, felfedezésre invitálnak mindenkit, melyekben a pedagógus személyisége is formálódhat.
Saját tapasztalatait, adottságait felhasználva bátran kísérletezzen, merjen játszani, tervezzen. Ezekhez a saját kísérletező, felfedező utakhoz szeretne bátorítást és segítséget adni az a kötet. Érdemes nyitott szemmel és gyermeki lélekkel végigjárni a tervezett és a véletlenekből fakadó folyamatokat.
Fontos lépés a tapasztalatok lejegyzése, tudatosítása, melyek az önálló, egyéni vizuális nevelő-oktató munka alapjául szolgálnak.
Nemcsak a diákoknak, a tanároknak is szükségük van a szellemi frissességre, az alkotói, játékos attitűdre, a folyamatos megújulásra.
Vissza