kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Supervisio Hungarica |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 474 oldal |
| Sorozatcím: | Supervisio Hungarica füzetek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 29 cm x 20 cm |
| ISBN: | |
| I. kötet | |
| Norbert Lippenmeier: Előszó | 5 |
| Bagdi Emőke, Wiesner Erzsébet: Olvasókalauz | 7 |
| Korszakjellemzők, történeti vonatkozások | |
| Karlheinz A. Geißler: Szupervízió a modernben-modern szupervízió | 9 |
| Lothar Nellesen: A szupervízió a professzionalizálódás útján | 23 |
| Wolfgang Weigand: Szociális munka- szupervízió- pszichoanalízis | 36 |
| Erich Coché: Szupervízió az USA-ban | 45 |
| Angela Gotthardt-Lorenz: Egy kísérlet, azaz a szupervízió Ausztriában, keletkezése és a mai szituáció megfejtése | 54 |
| A Szupervízió és ami nem az. Alkalmazási keretek, feltételek, szabályok, jogok | |
| Franz Wellendorf: Megértés a szupervízióban | 64 |
| Oriana Kallabis: A háromszög-szerződések konstrukciója - szerződéskötés három érdekképviselet között | 75 |
| Gerhard Fiseler, Marie There Jung Dörrbecker, Norbert Lippenmeier: Szupervízió és jog - Szociális munkások és tanárok mint szupervízorok és szupervizáltak | 88 |
| Marianne Hege: Etika és szupervízió | 97 |
| Marianne Hege: Az absztinencia vagy a hitelesség tanácsadási normája a szupervízióban | 105 |
| Kurt Buchinger: A szupervízió politikai robbanóerejéről: a szupervízió tanácsadás, és nem politika | 112 |
| Astrid Schreyögg: Mi a közös az "integratív Gestalt-szupervízióban" és terápiában? | 119 |
| Carl-Josef Leffers: Kritikai megjegyzések a szervezeteken belül végzett szupervízióról | 131 |
| Jörg Kaspar Roth: Kik félnek a Bálint-csoporttól? | 138 |
| Heinz J. Kersting: Kontrollszupervízió (szupervízorok számára) - a Bálint-csoport munkamódszerei a konsruktivizmus szempontjából | 143 |
| Kurt Buchinger: Pszichoanalitikus fogalmak a szupervízióban | 155 |
| Peter Kutter: Pszichoanalitikus, módszertani, rendszerszemléleti megjegyzések a szupervízióról | 163 |
| Csoportszupervízió, teamszupervízió, szervezetfejlesztés, vezetési tanácsadás | |
| Winfried Münch: Szakmai konfliktusok és válságélmények feldolgozása szupervíziós csoportban - szupervíziós tanárokkal | 170 |
| Brigitte Dorst: A női csoportok pszichodinamikai és csoportdinamikai sajátosságai | 180 |
| Adrian Gaertner: Teamszupervízió | 191 |
| Marie-Luise Conen: Teamszupervízió alternatív projektekben | 202 |
| Cornelia Edding: Szupervízió - tanácsadás - szervezetfejlesztés. Valóban ugyanazt értjük ezek alatt? | 211 |
| Cornelia Edding: Vezetői tanácsadás termelőüzemekben és szociális intézményekben. Jellegzetességek és követelményeik a tanácsadó szempontjából | 223 |
| Burkard Sievers: Nem minden szervezet olyan mint az egyház! (Avagy: a vezetési hierarchia egészen alul kezdődik) | 233 |
| Wolfgang Weigand: A pénz és az idegen területek bűvölete - szupervízió az üzleti vállalkozásokban | 238 |
| A szupervízió néhány alkalmazása non profit területeken | |
| Peter Berker: A szupervízió megtanulása | 244 |
| Angela Gotthard-Lorenz: Az Ifjúsági Hivatalban dolgozó szociális munkások szupervíziója | 255 |
| Wolfgang Hinte: Szupervízió - a szakmai hétköznapokban a szubjektivitás megnyilvánulása | 258 |
| II. Kötet | |
| Előszó: Louis van Kessel (Ford.: Vidor Éva) | 5 |
| A szupervízió koncepcionális megközelítése | |
| Sárvári György: Az európai és az angolszász szupervíziós gyakorlat néhány eltérése a szupervíziós folyamattanulásának tükrében | 15 |
| Louis van Kessel, Dinie Haan: Holland szupervíziós koncepció: az alapvető jellegzetességek modellje | 33 |
| Philip Rich: A klinikai szupervízió formája, funkciója és tartalma: egy integráns modell | 50 |
| A tanulási folyamat a szupervízióban | |
| Louis van Kessel, Dinie Haan: A szupervíziós tanulás tervezett modellje | 73 |
| Dini Haan, Louis van Kessel: A tanulási hipotézis szerepe a szupervízión belüli tanulási folyamat facilitásában | 85 |
| Carolyn Saari: Tanulási koncepciók a szupervízióban | 98 |
| Nathalia Zimmerman, Leslie E. Collins, Jerome M. Bach: Születési sorban elfoglalt hely, kognitív stílus és kompetencia: a szupervízió rendszerszemléletű megközelítése | 108 |
| A szupervíziós folyamat fázisai | |
| Danielle Nisivoccia: A terepmunka oktatás kezdeti fázisának tanítási és tanulási feladatai | 120 |
| Szerződéskötés | |
| Janice E. Parsons, Douglas Durst: Tanulási szerződések: félreértések és helytelen alkalmazások | 132 |
| A szupervízió és a pszichoterápia hasonlósága és különbözősége | |
| Larry Laveman: A többszintes szupervíziós modell, a klinikai szupervízió és a pszichoterápia közötti kapcsolat | 142 |
| Redmond Reams: Self-tárgy áttételek a szupervízióban | 153 |
| Intervenciók a szupervízióban | |
| Antony J. Williams: Akciós módszerek a szupervízióban | 165 |
| A szupervízió mint a szakmai fejlődés formájának és stratégiájának része | |
| Kendra J. Garrett, Angeline Barretta-Herman: A szupervíziótól a komplex szakmai fejlődés felé | 175 |
| A szupervízió különböző formái | |
| Erel Shalit: A tapasztalati szupervízió mint a pszichoterápia szabályszerű szupervíziójának kiegészítője | 185 |
| John T. Schroll, Randy N. Walton: A szupervíziós szükségletek interakciója technikai és kontextuális tényezőkkel az élő szupervízió gyakorlatában | 200 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.