| Kiadó: | Reál |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 249 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-564-495-7 |
| Taneszközök az oktatás rendszerében | |
| A médiumok rendszerezése | 7 |
| A tradicionális audiovizuális eszközök alkalmazásának múltja és jelene | 9 |
| Taneszközök tervezése és fejlesztése | 19 |
| Az elektronikus médiumok | 25 |
| Taneszközök beválásának vizsgálata | 29 |
| A jövő lehetséges útjai | 38 |
| A pedagógusok megnövekedett szerepe az új technológiák alkalmazásában | |
| Jelenlegi ismereteink és az új médiumok összehangolása | 43 |
| A tanári attitűd szerepe az oktatástechnológia alkalmazásában | 46 |
| A tanári attitűd szerepe a számítástechnika alkalmazásában | 53 |
| Újabb vizsgálatok tanárok körében | 62 |
| Számítógépes oktatóprogramok főbb jellemzőinek elemzése | |
| Médiumválasztás az oktatásban | 71 |
| Folyamatábrák | 77 |
| Visszalépéses (backtrack) algoritmusok | 96 |
| Összetett feladatok | 101 |
| Számítógépes oktatási programok tervezése | |
| A programozott oktatás | 115 |
| Képernyőtervek készítése | 123 |
| Számítógépek az oktatásban | |
| Számítógépes oktatási rendszerek | 169 |
| Az UNESCO kutatási programja az oktatás területén | 177 |
| Irodalomjegyzék | 211 |