kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Pauz Kiadó-Universitas Kulturális Alapítvány |
|---|---|
| Kiadás helye: | |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 621 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Sipos Lajos: Előszó | 9 |
| Irodalomtanításról - általában | |
| Sipos Lajos: Iskolaszerkezet és irodalomtanítás | 15 |
| Zsolnai József: Alaptanterv, kerettanterv, helyi tanterv | 31 |
| Forgács Anna - Sipos Lajos: Egy lehetséges részletes helyi tanterv vázlata a 12-18 éves korosztály számára | 41 |
| Hartai László: Mozgóképolvasás, avagy a Lumiére-galaxis az irodalomoktatás horizontján | 75 |
| Arató László: Az irodalomóra rétegei. Kölcsey Ferenc: Himnusz | 99 |
| Irodalomtanítás a 6-12 éves korosztály számára | |
| S. Takács Zsuzsa: Irodalomtanítás az alsó tagozatban - irodalomóra a könyvtárban | 119 |
| Zsolnai Józsefné: Kisiskolás kori irodalomtanítás a nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési programban. Anyanyelvi óra a harmadik osztályban | 129 |
| Gyárfásné Kincses Edit - S. Takács Zsuzsa: Fekete István: Tüskevár. Házi olvasmány feldolgozása a negyedik osztályban | 137 |
| Gabnai Katalin - S. Takács Zsuzsa - Borosné Kézy Zsuzsa: Dramatikus játék a kisiskolában. A Biblia tanítása a harmadik és az ötödik osztályban | 147 |
| Gecse Gáborné: Műelemző jellegű óra a nyelvi, irodalmi, kommunikációs programban az ötödik osztályban | 161 |
| Szabolcsi János: Petőfi Sándor: Az életrajzi óra | 189 |
| Balkovitzné Cynolter Magda: Csokonai Tartózkodó kérelem című versének tanítása és ritmusának gyakorlása az általános iskola hatodik osztályában | 197 |
| Lami Pál: Gárdonyi Géza Isten rabjai című regényének tárgyalása a nyolcosztályos gimnáziumban | 213 |
| Kelemen Péter: A költészet születése. Képességfejlesztő irodalomtanítás a 10-14 éves korosztály számára | 219 |
| Gelencsér Gábor: William Golding/Peter Brook: A legyek ura. Kétféle művészet, kétféle kódrendszer | 231 |
| Irodalomtanítás 12-15/16 éves korosztály számára | |
| Kelemen Péter: Tudományos háttérismeretek az irodalomtanításban | 245 |
| Arató László - Pála Károly: Vámos Miklós: Pofon. Problémacentrikus irodalomtanítás a hatosztályos középiskola kezdő szakaszában | 265 |
| Honti Mária - Juhász Gyula: Tápai lagzi. Verstani és poétikai alapfogalmak a hatosztályos középiskola első évében | 279 |
| Csíkvári Gábor: Lázár Ervin: A fehér tigris. Napjaink irodalma a nyolc/tízosztályos általános iskolában | 293 |
| Fenyő D. György: József Attila: Mióta elmentél. Egy vers változatai. Komplex esztétikai és művelődéstörténeti program | 299 |
| Nagy Sz. Péter: Szophokész Antigonéja a négyosztályos gimnázium irodalomtörténeti tagozatán | 311 |
| Márton János: A Biblia tanítása a négyosztályos gimnázium első osztályában | 325 |
| Sipos Lajos: Júlia szép leány. Explication de texte a mai irodalomtanításban | 343 |
| Amacziné Bíró Zsuzsa: Janus Pannonius: Egy dunántúli mandulafáról | 355 |
| Németh Attila: Balassi Bálint istenes versei az Áldott szép Pünkösdnek... és az Adj már csendességet.... kezdetű versek központi szerepeltetésével | 367 |
| F. Kovács Ferenc: A dolgozatok és a javítóórák tervezése a szakközépiskolában. Shakespeare: Rómeó és Júlia | 377 |
| Csákvári József: A barokk művészet. A stílusirányzatok komplex tanítása és a bevezető óra | 391 |
| Bécsy Ágnes: Berzsenyi Dániel: A közelítő tél | 401 |
| Mohácsy Károly: Vörösmarty Mihály Szózat című költeményének tanítása különböző korosztályú diákoknak | 419 |
| Pála Károly: Petőfi Sándor: Befordúltam a konyhára. Petőfi-versek az alsó középiskolában | 431 |
| Makay Gusztáv - Kozocsa Sándorné: Arany János: Toldi estéje | 447 |
| Csíkvári Gábor: Az arany ember romantikája | 463 |
| Trencsényi Borbála: Mikszáth Kálmán: A bágyi csoda. Irodalomtanítás az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumban | 473 |
| Zsolnai Józsefné: Ady Endre: Szeretném, ha szeretnének. Irodalomóra a NYIK-programban | 491 |
| Szekér Endre: Ady Endre: Az eltévedt lovas | 499 |
| Cserhalmi Zsuzsa: Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig. Házi olvasmány az általános iskola nyolcadik osztályában | 509 |
| Jobbágyné András Katalin: Kosztolányi Dezső Őszi reggeli és Örkény István Ballada a költészet hatalmáról című művének tárgyalása a nyolcosztályos gimnázum harmadik osztályában | 521 |
| Rónay László: Kosztolányi Dezső: Pacsirta | 541 |
| Spira Veronika: József Attila: Bánat. Műközpontú vagy gyermekközpontú irodalomtanítás? A reader-response elmélet az oktatásban | 551 |
| N. Horváth Béla: József Attila Kései sirató című versének tanítása az alsó középiskolában | 561 |
| Pálmai Kálmán: József Attila: A Dunánál. A versértelmezés egyik lehetősége a nyolcosztályos általános iskolában | 567 |
| Tarján Tamás: Örkény István: Tóték | 573 |
| Gajdóné Gődény Andrea: Sütő András: Anyám könnyű álmot ígér. Házi olvasmány feldolgozása feladatlapokkal | 587 |
| Arató László: Örkény egypercesei | 595 |
| Cserhalmi Zsuzsa: Esterházy Péter: Pápai vizeken ne kalózkodj! | 603 |
| Honffy Pál: Jiri Menzel: Szigorúan ellenőrzött vonatok. Hangos-mozgókép olvasás a 12-15/16 éves korosztályban | 609 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.