| Bevezetés | 5 |
| Televíziós újságírás | 9 |
| A televízió és a tömegtájékoztatás | 9 |
| A televízió közlési formái: a televízióműsor | 10 |
| A továbbítható információ | 11 |
| A műsoridő jelentősége | 12 |
| A televízióműsorok rendszere, felosztása | 14 |
| Anyaggyűjtés és -összeállítás | 16 |
| A technikai forgatókönyv, a tv-újságíró vázlata | 20 |
| Képforrások | 25 |
| Diabontók | 27 |
| Filmközvetítő berendezések | 30 |
| Futópontos filmközvetítők | 30 |
| Publikonos (vidikonos) filmközvetítők | 31 |
| Felvevőkamerák | 33 |
| Mágneses képrögzítő berendezések | 38 |
| Feliratozóberendezések | 38 |
| Hangforrások | 41 |
| Mikrofonok | 41 |
| Filmhangközvetítő eszközök | 42 |
| Magnetofonok | 44 |
| Különleges hanghatású generátorok | 46 |
| Telefonvonalak, telefonok | 47 |
| Televíziós műsorforrások | 48 |
| Televíziós stúdiók | 49 |
| Interjústúdiók | 55 |
| Bemondóstúdiók | 56 |
| Híradóstúdiók | 56 |
| Ismeretterjesztő és szórakoztatóstúdiók | 57 |
| Műsorgyártó stúdiók | 58 |
| Nyilvános műsorok lebonyolítására szolgáló stúdiók | 58 |
| Helyszíni közvetítő berendezések | 59 |
| Helyszíni közvetítő kocsik | 59 |
| Riporteri kocsik, riporteri kamerák | 61 |
| Különleges helyszíni közvetítő berendezések | 63 |
| Különleges járművekbe épített helyszíni közvetítő berendezések | 64 |
| Filmközvetítő berendezések | 66 |
| Képrögzítő berendezések | 67 |
| Képrögzítés | 68 |
| Filmes képrögzítés | 68 |
| Optikai képrögzítés | 68 |
| Elektronsugaras képrögzítés | 69 |
| Mágneses képrögzítés | 70 |
| Az omega elrendezésű, egyfejes és az alfa elrendezésű, kétfejes mágneses képrögzítési módszer | 71 |
| Négyfejes képrögzítő berendezések | 73 |
| Mágnesszalagon rögzített anyagok vágása | 75 |
| Mágnesszalagon rögzített anyagok montírozása | 76 |
| Mágnesszalagon rögzített tv-képsorozatok lassítása | 78 |
| A televíziós közvetítőlánc felépítése a műsorforrástól a vevőkészülékig | 81 |
| Nemzetközi műsorcserék technikai lehetőségei | 83 |
| Élőadások átvétele | 83 |
| Rögzített műsorok átvétele, cseréje | 84 |
| Filmműsorok átvétele | 84 |
| Mágnesszalagon rögzített műsorok cseréje | 84 |
| Technikai lehetőségek figyelembevétele a műsorszerkesztésnél | 86 |
| A képernyő színei | 86 |
| Képkompozíciós lehetőségek | 88 |
| A televízió műsorhangja | 92 |
| Utáncsengés (0,5-0,7 mp) | 92 |
| Magas és mély hang átvitele | 93 |
| A hang dinamikája | 93 |
| Torzítás | 94 |
| Zaj | 94 |
| Hangközvetítés a televíziós stúdióból | 95 |
| Hangközvetítés külső eseményekről | 96 |
| A play-back módszer alkalmazása a televízióban | 96 |
| Díszlet és világítás | 97 |
| Képvágás és trükktechnika | 103 |
| Képvágó, képkeverő berendezések | 104 |
| Vágás, pillanatkapcsolás | 104 |
| Képkeverés, úsztatás | 105 |
| Trükk-keverés | 106 |
| A televízióban alkalmazott trükkök | 107 |
| A képvágás szempontjai | 112 |
| Újsághírek megjelenítése a képernyőn | 116 |
| A televíziós hírszerkesztés technikai eszközei | 119 |
| A televíziós hírszerkesztés hírforrásai | 119 |
| A hírszerkesztő szobák technikai berendezése | 121 |
| Különböző műsorforrások összekapcsolása | 123 |
| A központi kapcsolóterem feladata | 123 |
| Különböző műsorforrások összekapcsolása a tv-központon belül. Másorgyártási és műsorlebonyolítási blokk | 124 |
| Archív anyagok felhasználása a műsorok összeállítása során | 126 |