1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fogyasztói magatartás trendek

Új fogyasztói csoportok

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 349 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-224-721-3
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű "biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak "kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak.
A gazdaság minden területén erősödő verseny ugyanis igen gyorsan "kiszavazza" azokat, akik nem vagy nem elégég. netán nem elég sebesen tájékozódnak jelenlegi és jövőbeni vásárlóikról. A fogyasztói trendkutatás technikába, eredményeibe való bepillantás viszont kiváló lehetőséget nyújt ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat igazán vonzóvá tegyük, mondjuk az "élménykereső csajok", az "ökospiritiszták" az immár... Tovább

Fülszöveg

Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű "biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak "kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak.
A gazdaság minden területén erősödő verseny ugyanis igen gyorsan "kiszavazza" azokat, akik nem vagy nem elégég. netán nem elég sebesen tájékozódnak jelenlegi és jövőbeni vásárlóikról. A fogyasztói trendkutatás technikába, eredményeibe való bepillantás viszont kiváló lehetőséget nyújt ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat igazán vonzóvá tegyük, mondjuk az "élménykereső csajok", az "ökospiritiszták" az immár "reklámeszközként működő férfitestek tulajdonosai" vagy éppen a "rezignált szenior szinglik" számára.
E tanulságos könyv nem drága. A könyvespolcról, íróasztalról való hiánya viszont az lehet! Vissza

Tartalom

A szerzőről9
Előszó11
Trendkutatás a fogyasztói magatartás változásainka értelmezéséhez, előrejelzéséhez13
Jövőkutatás és trendkutatás17
Változások előrejelzése22
A trendkutatás jellemzői23
A trendkutatás speciális módszerei29
"Utcai" trendkutatás33
Tartalomelemzés az újságokból és elektronikus médiumokból34
Véleményvezetők megkérdezése, megfigyelése36
Komplex trendkutatási rendszerek38
A BrainReserve38
A GIM módszere és eredményei38
A trendkutatások módszertani problematikája44
Trendek a fogyasztók magatartásában48
Trendek és ellentrendek55
Ellentrend nélküli trendek58
A hazai vásárlók magatartásának bizonyítható rendjei68
Az új és a régi fogyasztó - az idő, a tudás, az IT és azértékek dimenziójában71
Az információs társadalom79
Az IT, a tudás, az idő - mint választóvonalak83
A régi és az új fogyasztó - a vásárlás és annak célja83
Az új és a régi fogyasztó - a fogyasztással kapcsolatos igények86
Szegmentáció az új dimenziók mentén88
Nemek és a vásárlói magatartás90
A magyar férfiak és nők a tények és vélemények tükrében99
A férfiak101
Az "új" férfi109
A férfiak és a vásárlás110
A férfiakra ható fogyasztói magatartás-trendek114
Marketing férfiaknak115
A férfiak és a reklámok116
A nők117
Az "új" nők119
A vásárlás és a nők120
A trendek és a nők123
Nők és a reklámok125
Éva-marketing126
Életív-marketing - egy lehetséges szegmentációs rendszer131
Komplex szegmentációs rendszerek (életstílus)134
Generációs marketing140
Az életív-marketing144
A gyerekek157
A gyerekek és a vásárlás162
A gyerekek fogyasztása165
Gyerekek és reklámok169
A fiatalok183
A szegmens határai185
A célcsoport jellemzői191
A fiatalok és a vásárlás194
Kutatások a fiatalokról198
Marketing a fiatalok piacán201
Életkezdők217
A szinglik - mítosz és valóság221
A kétszemélyes háztartások226
Marketing lehetőségek a célcsoportnál227
Családosok, gyerekesek247
A családok létrejötte és helyzetük néhány jellemzője251
A háztartások típusai255
Vásárlási döntések a családban258
Az életet újrafogalmazók273
Nyerő generáció?!276
Egy lehetséges tipológia284
Kommunikáció az életet újrafogalmazókkal287
Szeniorok mint célcsoport(ok)301
A szeniorok körének meghatározása304
Tipizálási lehetőségek a célcsoporton belül308
Szenior-vásárlások311
Kommunikáció az idősekkel317
Kihívás a kereskedelemnek320
Irodalom337
Tárgymutató345

Törőcsik Mária

Törőcsik Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Törőcsik Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Fogyasztói magatartás trendek Fogyasztói magatartás trendek
Állapot:
4.380 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba
konyv