| Kiadó: | Fővárosi Pedagógiai Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 243 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-5001-56-8 |
| Előszó | 7 |
| Az oktatás történetéről 1945-1954 | |
| Az általános iskola létrehozása 1945-1948 | 13 |
| Az iskolák államosítása 1948-ban | 27 |
| Az MDP és a közoktatás kérdései az iskolák államosítása után | 69 |
| Szakszerűség és politikum az Országos Neveléstudományi Intézetben | 101 |
| A magyar "pedológia" pere - 1948-1950 | 109 |
| A közoktatás pártfelülvizsgálata 1950 tavaszán | 127 |
| "Új szakasz" az oktatáspolitikában 1953-1954 | 147 |
| A történelem oktatásáról 1990-1998 | |
| A történelemtantervek aktuális problémái Magyarországon | 162 |
| Merre tart a magyar történelemtanítás? (Remények és aggodalmak) | 169 |
| Tudjuk, de nem tesszük - töprengés a történelemtanításról | 173 |
| Történelemtanítás és tantárgyi intergráció - három példa és néhány tanulság | 187 |
| A mélység elve és a történelemérettségi | 201 |
| A történelemtanítás Trianonja - avagy a megújulás esélye? | 219 |
| Főzzük-e puhára a NAT-ot? | 223 |
| A Patyomkin-falu lebontása | 229 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.