1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tudományos Diákköri közlemények I.

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Főiskolai kar

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Trezor Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 151 oldal
Sorozatcím: Tudományos Diákköri közlemények
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal és ábrákkal. Német nyelvű fejezettel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar egyetemeken és főiskolákon több mint öt évtizede folyik tudományos diákköri tevékenység, ápolva a hazai felsőoktatás legnemesebb és legsikeresebb hagyományait, és eredményesen szolgálva a... Tovább

Előszó

A magyar egyetemeken és főiskolákon több mint öt évtizede folyik tudományos diákköri tevékenység, ápolva a hazai felsőoktatás legnemesebb és legsikeresebb hagyományait, és eredményesen szolgálva a felsőoktatási tehetséggondozás ügyét.
A tudományos diákköri munka az egyes intézményekben bár eltérő múltú és változatos hagyományokon alapszik, lényegét tekintve megegyezik abban, hogy lehetőséget kíván adni a hallgatóknak a tantervi ismeretanyag elsajátításán túl az önálló alkotó tevékenységre, egy-egy tudományágban, szakterületen az alaposabb elmélyülésre, szakmai specializációra, a korszerű kutatási módszerek és eszközök mélyebb megismerésére. Keretében a hallgatók képességeik függvényében bekapcsolódhatnak az intézményben folyó szakmai tudományos tevékenységbe, egyrészt az oktatói kutatómunkákhoz való csatlakozás, másrészt önállóan kivitelezett kutatások formájában.
Az ELTE Tanító- és Óvóképző Főiskolai Karon is hosszú évekre visszamenően nagy hangsúlyt fektettünk, és fektetünk a jövőben is arra, hogy a kapunkról kikerülő pedagógusok (tanítók, óvodapedagógusok) művelődésszervezők, kommunikációs szakemberek hivatásuk gyakorlása mellett alkalmassá váljanak egyes részterületek kutatására, eredményeik publikálására. Fontosnak tartjuk ezt azért is, mert a tudományos diákköri tevékenység kitartó, következetes munkán, állandó tanuláson és megmérettetésen alapul, megtanít érvelni, vitatkozni, mások igazát megismerni, hozzájárul és fejleszti azokat a személyiségjegyeket, melyek alapvetően kell, hogy jellemezzenek minden embert, de a pedagógusok esetében különösen jelentősek. Ezek az emberség, igényesség, becsületesség, együttműködés, érzékenység, tolerancia, a felfedezés öröme, az újra való nyitottság és az új mellett való kiállás. Vissza

Tartalom

VÉGHELYI JÓZSEFNÉ főigazgató-helyettes
Előszó 7
A XXVI. Országos Tudományos Diákköri Konferencia
kari eredményei 9
Szentmarjay-Kertész Lívia:
Az anya-gyermek kapcsolat megjelenése a hagyományos és
a modern tárgyi kultúrában 13
Tóth Ágnes:
Élmények a játék nyelvén 136
Horváth Anikó:
A 7-8 éves gyerekek képi kreativitása 146
Tarján Krisztina:
Morfológiai ismeretek néhány alsó tagozatos anyanyelvi programban.. 171
Szabó Kinga:
A Budai-hegység természeti értékei különös tekintettel a Sas-hegyre ...190
Kovács Szilvia:
A szegénység kultúrája (szerepek és terepek) 114
Mira Gölcz:
Die deutsche Mundart von Leinwar/Leány vár 138-151
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv