1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nemzetközi marketing

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 305 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-05-8621-4
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21 század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.
Dr. Blahó András, tanszékvezető egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem, Világgazdasági Tanszék
Ma már szinte minden vállalat a... Tovább

Fülszöveg

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21 század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.
Dr. Blahó András, tanszékvezető egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem, Világgazdasági Tanszék
Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is, ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismereteket ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás-menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.
Ránky Katalin vezérigazgató, L'Oréal - Magyarország Vissza

Tartalom

A szerkesztőről és a szerzőkről 7
Előszó 9
1. Alapfogalmak. Változások - koncepciók 13
1. Emlékeztető. Marketing-alapfogalmak - Külkereskedelem-intenzitás -Termékek és szolgáltatások - Nemzetközi vagy euromarketing 13
2. Fogalmi tisztázás 22
3. Változások a nemzetközi piacokon 25
4. Nemzetközi marketing és kontrollálhatóság 30
5. Nemzetközi marketingkoncepciók 34
2. A kulturális környezet 41
1. Fogalmi tisztázás 41
2. A kultúra elemei és forrásai 45
3. Kulturális különbségek. Kulturális változások 47
4. Kultúraelemek és marketing 57
3. Nemzetközi üzleti gyakorlat. Üzleti szokások - üzleti etika 63
1. Kulturális ismeretek. Követendő, kerülendő példák 63
2. Menedzsment 67
3. Idő-tér 70
4. Kommunikáció 74
5. Üzleti protokoll 77
6. Üzleti etika 80
4. Földrajzi, politikai és jogi környezet 87
1. A földrajzi környezet hatása a nemzetközi marketingre 87
2. Politikai környezet 91
3. Jogi környezet 98
4. „Marketing"-jogszabályok 103
5. Fogyasztói magatartás 109
1. Kultúra és fogyasztás. Pszichológiai tényezők 109
2. Társadalmi-gazdasági tényezők 118
6. Nemzetközi marketing a szervezeti piacokon 129
1. Résztvevők. Termékek-vásárlási helyzetek 129
2. A B2B-marketing fogalma és jellemzői 132
3. Az üzleti kapcsolatok és az üzleti hálózat 139
4. A szervezeti piacok, illetve a szervezeti marketing sajátosságai 145
7. Nemzetközi piackutatás 151
1. Alapfogalmak 151
2. Kutatási módszerek - szekunder kutatás 157
3. Primer piackutatás a nemzetközi piacokon 161
8. Külpiaci megjelenés —I 169
1. Kilépési motivációk 169
2. Kilépési formák 174
3. Piac- (célország-) választás 182
4. Marketingstratégia-marketingmix 188
9. Termékpolitika 193
1. A termékpolitikáról általában. Új termék - az innováció elfogadtatása 193
2. Pozicionálás. Márkázás 205
3. Országeredet-hatás 218
4. Sikertermékek 229
10. Értékesítés-elősegítés (promóció) 235
1. Nemzetközi marketingkommunikáció 235
2. Reklám 241
3. Személyes eladás 252
4. Vásárlás-/értékesítésösztönzés. Publicitás - szponzorálás 257
11. Nemzetközi értékesítési csatornák 263
1. A nemzetközi kereskedelem értékesítési csatornáinak jellemzői és szereplői 263
2. A piaci munka sajátosságai a csatornákban 267
3. Az értékesítési út hossza és költségei 271
4. Az értékesítési út meghatározó tényezői 274
12. Árpolitika 281
1. Az árpolitika kialakításának lépései. Árazási eljárások 281
2. Globális és lokális árak. Árdifferenciálás, árváltoztatás 288
3. Áreszkaláció. Speciális külkereskedelmi ügyletek és az ár -transzferárazás 293
Irodalomjegyzék 299
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv